Monday, July 15, 2013

Penyanyi dan pelakon cantik ni hamil empat bulan


Penyanyi dan pelakon cantik ni hamil empat bulan | PENYANYI dan pelakon kacukan Arab, Betty Benafe mengesahkan dirinya telah hamil empat bulan. Tidak kisah jantina bayinya itu, Betty dan suaminya, Bruce Darghous tetap bersyukur apabila mendapat tahu berita tersebut. “Alhamdulillah saya telah hamil empat bulan. "Saya dan suami terlalu gembira apabila mendapat tahu tentang kehamilan saya,” katanya ketika ditemui pada sesi fotografi di Butik Omar Ali, Taman Tun Dr Ismail, hari ini. Betty dan Dargous selamat menikah pada 8 Disember tahun lalu. “Saya sangat teruja menanti kehadiran anak pertama kami. Saya tak kisah jantina anak kami. “Tapi saya berharap sekurang-kurangnya kami ada sepasang.

Tak kisah mana satu (lelaki atau perempuan) yang dapat dulu,” kata Darghous yang sedikit protektif terhadap Betty semenjak disahkan hamil. Sementara Betty akui tidak mengalami sebarang alahan atau mengidam sebarang makanan buat masa ini. “Setakat ini, saya tak ada muntah atau mengidam apa-apa. Cuma berat badan saya turun sampai empat kilo kerana saya tak ada selera makan dalam tempoh tiga bulan pertama itu. “Tapi di awal-awal kehamilan, saya rasa panas sampai saya potong rambut pendek. Saya sedar saya hamil apabila kehamilan saya sudah dua minggu,” katanya. Bayi pertama mereka itu dijangka lahir pada bulan sama dengan kelahiran Darghous iaitu Disember. -SH





.

1 Penyokong CHELSEA:

Syamimi Saad on July 16, 2013 at 12:55 PM said...

tahniah buat mereka..

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!