Sunday, September 1, 2013

SUAMIKU ENCIK SOTONG - SYIKIN ZAINAL




SUAMIKU ENCIK SOTONG - SYIKIN ZAINAL | Kematian nenda Erica Sofea disambut dengan kegembiraan yang bukan kepalang. Ini adalah kerana, dialah bakal peneraju utama Khaleeda Holding. Apabila wasiat dibacakan, sangkaannya benar, namun disebalik itu, ada satu syarat yang sangat tak masuk akal, harus diterimanya untuk memastikan impian itu menjadi kenyataan. Dia terpaksa berkahwin dengan 'sotong peliharaan' nendanya Farish.. Dah lah lembut semacam, naik geli dia melihatnya. Dan mahu tidak mahu dia menerima syarat itu dengan berat hati. Itupun kena jadi suami isteri selama 3 tahun..huhu..

Memang sahlah selama tiga tahun, satu tempoh yang lama tu akan membuatkan mereka jatuh cinta. Tapi bukan sesama mereka. Seorang wanita membuatkan Farish berubah menjadi seorang lelaki sejati. Tak jadi sotong dah. Dan dia nekad sebaik saja selepas tiga tahun, dia akan mengahwini wanita yang bertakhta dihatinya itu. Namun, buat Sofea Erica, dia jatuh hati pada sepupu sendiri, Tengku Izhan yang pada mulanya berpakat dengan ibu sendiri memikat hati Erica Sofea untuk mendapatkan Khaleeda Holding. Namun Tengku Izhan jatuh sayang pula pada Erica Sofea. Dan disebabkan perasaannya itu mereka terlanjur dan Erica Sofea didapati hamil. Ya, hamil ketika masih menjadi isteri Farish.

Mengetahui tipu helah Tengku Izhan dan ibunya, Erica Sofea nekad menjauhkan diri dari Tengku Izhan, apatah lagi Izhan dikatakan bakal mengahwini Qarina. Berniat menyembunyikan aib Erica Sofea, Farish menangguhkan impiannya mengahwini gadis idamannya. Namun sampai bila Farish harus mengalah dan berkorban? Dia hanya anggap Erica Sofea umpama seorang adik....



Tajuk : Suamiku Encik Sotong
Penulis : Syikin Zainal
Halaman :610 muka surat
Harga : RM25.90




P/S - Recommended by Lulu Caldina




.

1 Penyokong CHELSEA:

Shuhaida Subri on August 30, 2013 at 4:17 PM said...

macam best jer cerita ni.. kena beli ni..

Jom melawat kedai akak
Shuhaida's Shop

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!