Tuesday, September 17, 2013

Inilah impian Jackie Chan


Inilah impian Jackie Chan | Aktor terkenal Hong Kong, Jackie Chan merancang membina taman tema di Yizhuang, Beijing, China. Taman seluas 2,000 meter persegi itu dinamakan JC World dilengkapi lima bahagian dengan tema berasingan. Menurutnya, taman tema itu juga akan mempamerkan koleksi peribadinya seperti perabot dan barang kemas. “Ketika zaman kanak-kanak, saya sangat miskin. Kini, saya mempunyai wang dan saya beli apa sahaja yang saya mahu. Saya mahu tunjukkan koleksi barangan saya kepada semua orang walaupun sesetengah barang yang saya beli tidak berbaloi dengan harga tetapi percayalah kesemuanya mempunyai cerita tersendiri,” katanya kepada AFP. Menurutnya, hanya 40 peratus daripada kawasan taman itu dikenakan tiket manakala selebihnya adalah percuma. -AP




.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!