Wednesday, October 2, 2013

JERAT HATI - TINA DERIKA



JERAT HATI - TINA DERIKA | Hafiza menyimpan perasaan dengan pelajar pintar, Asyraf yang juga seorang anak Tan Sri. Sedar mereka tidak setaraf, permintaannya menjadi kawan pun ditolak kasar dengan lelaki itu. Tak cukup dengan itu dia sering menghina Hafiza . Berbeza dengan Darina, yang juga sepupu Hafiza. Seorang yang cantik, kaya dan juga pintar. Namun, bila dia mengetahui perasaan Hafiza, dia pula yang cuba 'masuk jarum', dan dia menjadi kekasih Asyraf, sehinggalah suatu hari Darina menghilang tanpa berita. Bertahun menghilang, Asyraf yang tertanya-tanya, nekad mencari kekasih hatinya itu. Dan dia teringat dengan sepupu Darina.. Mungkinkah maklumat dimana Darina akan diketahui daripada Hafiza?

Niatnya hanya satu. Mendekati Hafiza untuk memastikan Darina pulang ke pangkuannya. Dari Hafiza dia mendapat tahu yang Darina sedang melanjutkan pelajaran di luar negara. Darina hanya pulang jika ada keluarga yang kahwin atau majlis-majlis tertentu saja. Asyraf yang semakin terdesak menunggu kepulangan Darina, terpaksa bersetuju mengahwini Hafiza atas permintaan ibunya, Puan Sri Laila yang tertarik menjadikan Hafiza sebagai menantunya. Dia yakin, dengan perkahwinan itu, Darina pasti akan muncul.

Benarlah seperti yang dirancang, Darina benar-benar kembali, dan menagih kasih Asyraf walaupun lelaki itu sudah menjadi suami orang. Dibelakang Hafiza, mereka tetap berjumpa, dan ketika itulah Darina mula memburuk-burukkan Hafiza dengan tujuan Asyraf akan meninggalkan isterinya itu. Namun aneh bagi Asyraf, entah kenapa, perasaannya mula berbelah bagi, dan itu membuatkan Darina terpaksa berlakon bahawa dia dan Asyraf telah terlanjur sehingga dia hamil. Mampukah Hafiza terus bertahan menjadi isteri lelaki yang dicintainya, dan dapatkah kebenaran sebenar terserlah? Apa tindakan Asyraf apabila dituduh menjadi bapa anak yang dikandung Darina? Masih adakah rasa cinta Asyraf pada Darina?



Tajuk : Jerat Hati
Penulis : Tina Derika
Halaman : 533 muka surat
Harga : RM22/RM25





.
 

2 Penyokong CHELSEA:

precious cla on September 30, 2013 at 7:48 PM said...

Wa ni mcm best sgt...

Anonymous said...

Best gak

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!