Wednesday, September 25, 2013

LU'LU DAN MARJAN - ANARIF




Hehe, nampak jer novel keluaran terbaru Kaki Novel ni, lulu terus jatuh hati, ya ada persamaan disitu.. sebab bunyi nama.. Tapi ceritanya juga menarik, memang lain dari yang lain.

Mengisahkan Marjan, yang diberi masa untuk mencari seorang 'isteri' yang tidak memandang harta dan gelaran semata. Jika gagal, dia harus mengahwini Suri. Marjan adalah seorang bakal pewaris takhta, dan menyamar menjadi pemandu kepada keluarga Dato' Safwan yang terhutang budi kerana menyelamatkan Dato' Safwan dari dirompak. Kerja Marjan adalah sebagai driver anak majikannya, Lu'lu dan adik tirinya Laila. Satu masalah buat Marjan sebab Laila ni pendiam sangat, berbeza dengan Lu'lu yang selalu kasar dan memberontak. Malah Lu'lu juga dingin apabila berhadapan dengan ibu tiri dan adik tirinya, Laila.

Entah sejak bila, Marjan mula menyimpan niat 'untuk mengubah' Lu'lu kembali menjadi periang. Malah ketika Dato' Safwan terkorban dalam kemalangan langgar lari, Marjan dapat rasakan bagaimana kehadirannya sangat penting untuk menemani Lu'lu. Marjan meluahkan perasaan, dan melamar Lu'lu menjadi isterinya, namun terjadi sesuatu menyebabkan Lu'lu mula hilang kepercayaan pada Marjan. Dan rahsia siapa sebenarnya Marjan, bukanlah satu rahsia lagi. Malah ibu tiri Lu'lu juga punya agenda tersendiri. Ketika Marjan hampir mengahwini Suri, Lu'lu pula hilang.. Nak tahu cerita lebih lanjut, mari dapatkan novel ini..


Tajuk : Lu'lu Dan Marjan
Penulis : Anarif
Halaman : 777 muka surat
Harga : RM28/RM31




P/S - Recommended by Lulu Caldina




.


1 Penyokong CHELSEA:

Kakcik Seroja on September 26, 2013 at 12:05 PM said...

Macam best ni. Boleh cari dan beli nanti. :)

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!