Friday, October 18, 2013

Apa lagi dengan Miley Cyrus


Apa lagi dengan Miley Cyrus | TIDAK habis-habis rupanya kisah mengenai penyanyi yang dilihat seksi ketika menyanyikan lagu Wrecking Ball miliknya di dalam klip video. Mungkin kerana itu, Miley Cyrus telah ditawarkan bayaran yang sangat lumayan untuk mengarah sebuah filem porno. Bayaran sebanyak RM3.2 juta (US$1 juta) adalah satu jumlah yang sangat besar buat bintang yang bukan sahaja berjaya dalam nyanyian, malah dalam bidang pengarahan juga.

Namun demikian, sehingga ketika ini, Cyrus masih belum membuat sebarang persetujuan dan kenyataan tentang tawaran fantastik itu. Adakah dia akan menerimanya atau sebaliknya akan diketahui kemudian. Seperti laporan TMZ, gadis berusia 20 tahun itu telah menerima surat tawaran dari pengeluar kandungan khusus buat orang dewasa, GameLink.

Surat itu telahpun dikirimkan kepada Miley pada 9 Oktober lalu dan seperti dalam kandungan surat itu, pihak GameLink sangat yakin bahawa pemilihan Cyrus sebagai pengarah adalah sangat tepat sekali. "Kami yakin bahawa sebagai wanita abad ke-21 yang cukup terkenal, Cyrus adalah pilihan ideal. "GameLink dengan sukacitanya menawarkan tawaran yang sangat berharga buat Cyrus untuk mengarah sebuah filem buat orang dewasa," kata TMZ dalam laporannya. -AP




.

1 Penyokong CHELSEA:

muja on October 18, 2013 at 4:25 PM said...

eleh,, alasan,, padahal memang sebab cyrus tu seksi gilowwsss

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!