Friday, October 11, 2013

Warga emas ini memiliki kebiasaan yang lain dari yang lain



Warga emas ini memiliki kebiasaan yang lain dari yang lain | Skank (sigung), sejenis haiwan kecil dari Amerika Utara yang mengeluarkan bau busuk sekiranya diancam mungkin bukan pilihan terbaik untuk dijadikan binatang peliharaan di rumah, namun seorang wanita warga emas bersedia menjadikan rumahnya sebagai kediaman bagi haiwan itu. Deborah Cipriani, 55, memelihara 50 ekor musang berbau busuk itu di dalam rumahnya, sekali gus menjadikan kediamannya seperti pusat menyelamat bagi skank tempatan. Bukan itu sahaja, wanita berasal dari North Ridgeville, Ohio itu turut membiarkan binatang yang mempunyai ekor gebu tersebut bebas berkeliaran di rumahnya, malah tidur bersamanya.

''Ramai orang menanggap tindakan kami ini pelik kerana menyukai skank untuk dijadikan sebagai haiwan peliharaan, lalu saya bertanya kepada mereka, mengapa anda mahu membela anjing sebagai binatang peliharaan?. ''Ia sebenarnya disebabkan faktor yang sama iaitu skank boleh dicintai dan merupakan haiwan yang setia,'' kata wanita itu yang mula memelihara binatang itu pada 2000.


Cipriani, seorang pekerja perkhidmatan pelanggan berkata, dia mempunyai banyak skank di rumahnya dan setiap ekor daripada binatang itu mempunyai personaliti yang berbeza. ''Ada yang agak baik dan ada yang tidak. Ada yang mahu tidur di atas katil dan sebaliknya. ''Namun, kami melayan kesemua haiwan itu seperti keluarga kami,'' kata wanita yang tinggal di rumah itu bersama pasangannya, Kevin, 51 tahun. - AGENSI





.

1 Penyokong CHELSEA:

kakitravelkhairuddin.blogspot.com on October 12, 2013 at 1:09 AM said...

macam2 ye..

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!