Friday, December 13, 2013

MISS & MRS - LYN DAYANA




MISS & MRS - LYN DAYANA | Dannial dan Dahlia disatukan oleh keluarga pada usia semuda 19 tahun. Mereka yang masih menuntut berpisah kerana berlainan kolej. Walaupun pada zahirnya mereka belum bersedia untuk menjalankan tanggungjawab sebagai suami dan isteri, namun mereka akur meneruskan hubungan itu. Dahlia yang jauh di Sabah, tetap menjalinkan hubungan cinta dengan Paied. Dahlia rasa serba salah antara cinta dengan Paied atau kedudukannya yang kini sudah menjadi isteri orang.

Bagi Dannial pula, walaupun dia memberi ruang dan waktu untuk Dahlia menerima hubungan mereka, sejujurnya, dia sangat terganggu dengan hubungan antara Dahlia dan Paied. Apatah lagi Dahlia sering saja sukar dihubungi. Bagaimana caranya untuk dia meraih cinta isteri sendiri jika wujudnya lelaki lain diantara mereka?

Membaca novel ini mengingatkan lulu ketika membaca cerpen-cerpen di akhbar ketika alam remaja. Penulisan yang sempoi oleh penulis membuatkan novel ini agak berbeza dengan novel lain. Malah cerita tidak berat dan agak mudah untuk difahami. Menarik, memang menarik! Syabas penulis..



Tajuk : Miss & Mrs
Penulis : Lyn Dayana
Halaman : 427 muka surat
Harga : RM19/RM22




.

1 Penyokong CHELSEA:

KAIZEN on December 11, 2013 at 1:55 PM said...

Cerita yang bagus

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!