Saturday, December 21, 2013

Remaja lelaki rogol 300 ekor ayam dan...


Remaja lelaki rogol 300 ekor ayam dan... | Seorang remaja lelaki 17 tahun di daerah Tasikmalaya, Jawa Barat, didakwa merogol seorang budak perempuan enam tahun dan 300 ekor ayam. Hakim kes itu, Motur Panjaitan, berkata remaja terbabit mengaku merogol ayam, membunuhnya atau membiarkannya mati. Itu yang diberitahu tertuduh, kata Motur kepada portal berita Indonesia, Detik.com. Penternak ayam dari kejiranan defendan perkampungan Cimanuk, daerah Cikalong, dipanggil memberi keterangan terhadap remaja terbabit yang didakwa rogol ketika mabuk dan cuba membunuh seorang budak sekolah rendah. Dia juga didakwa mencampakkan mangsa ke laut. Tetapi, budak perempuan itu terselamat. Agus Sugianto, 30, berkata ayamnya diserang defendan antara Disember 2012 dan September 2013.

 Tiga puluh ekor ayam milik saya mati. Ternakan itu kacukan Arab dan ayam kampung, kata Agus kepada portal berita jpnn.com. Katanya ayamnya mengalami koyakan teruk pada dubur dan tanda lain jelas dirogol. Serang kambing, ayam Wasudisman, bapa saudara defendan berkata anak saudaranya sudah terbabit dalam kelakuan seksual luar tabii sejak berusia sembilan tahun. Bapa saudara berusia 47 tahun itu berkata beliau pernah melihat anak saudaranya menyerang kambing dan ayam. Saya fikir dia melakukan perbuatan itu kerana dia sakit, kata Wasudisman.

Katanya, dia membesarkan defendan sejak berusia tujuh tahun kerana ibunya seorang pekerja asing di luar negara manakala bapanya tidak diketahui di mana berada. Ramai jiran datang ke rumah, katanya, menuntutnya membayar 25,000 rupiah (RM6.77) bagi setiap ayam yang dibunuh anak saudaranya. Peguam budak lelaki itu, Ramadanil S. Daulay, berkata defendan menderita gangguan seksual dan meminta dia menerima rawatan perubatan berbanding dipenjarakan. Orang yang sakit sepatutnya dirawat di pusat pemulihan, bukan penjara. Memenjarakannya tidak akan menghalang perbuatannya kecuali mendapat rawatan yang betul, kata Ramadanil. -AGENSI




.

2 Penyokong CHELSEA:

mieprosa on December 21, 2013 at 10:26 PM said...

mcm mcm dunia skrg ni.. ish2

Unknown on December 21, 2013 at 10:30 PM said...

pelik tapi benar..

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!