Monday, December 16, 2013

Ronaldo kahwin lagi untuk kali keempat


Ronaldo kahwin lagi untuk kali keempat | Tidak sukar bagi Ronaldo untuk mencari pasangan lagi setelah bercerai dengan isteri Bia Antony 2012 yang lalu. Bahkan, walaupun dia bukan lagi menjadi bintang di padang bola, Ronaldo masih menjadi magnet bagi kaum hawa. Baru satu tahun setelah bercerai, Ronaldo yang memiliki empat anak dari tiga perkahwinannya itu telah bersedia untuk berkahwin lagi. Mantan bintang Barcelona dan Real Madrid ini telah melamar kekasihnya, Paula Morais.

Dia melakukannya di depan rakan-rakan karib Paula ketika merayakan ulang tahun Paula ke-28. Seorang rakan Paula kemudian mengabadikannya melalui instagram baru-baru ini. Paula agak terkejut dengan lamaran Ronaldo itu. Paula sempat terdiam dan kemudian barulah dia menerima lamaran Ronaldo yang diringi teriakkan rakan-rakanya "Terima, Terima, ayuh Terima."


Paula dikenali sebagai seorang DJ dari Brazil. Dia telah beberapa kali kelihatan bersama Ronaldo. Wanita cantik berambut perang ini juga sudah akrab dengan anak-anak Ronaldo dari tiga isteri sebelumnya. Tidak diketahui secara pasti bila masa yang tepat pasangan sejoli itu akan melangsungkan perkahwinanan. Bagi Ronaldo ini akan menjadi perkahwinan keempat kalinya setelah sebelumnya dia juga pernah mengahwini Milene Domingues (1999-2003), Daniella Cicarelli (2005), dan Bia Antony ( 2005-2012). -AP




.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!