Wednesday, December 4, 2013

Tolonglah berhenti ambil gambar saya!


Tolonglah berhenti ambil gambar saya! | Kate Moss memberi amaran supaya orang ramai tidak sesuka hati mengambil gambar model terkenal itu jika mereka melihat atau terserempak dengannya di mana-mana. Kate ternyata rimas dengan kerenah orang ramai yang tidak menghormati privasinya terutama dengan kewujudan pelbagai jenis media sosial seperti Instagram. “Jika saya sedang makan di restoran sekalipun ada saja orang datang mahu mengambil gambar saya walaupun saya agak keberatan untuk berbuat demikian.

“Tolonglah! Keadaan kini seolah-olah tiada sempadan langsung,” katanya ketika ditemui di Anugerah Fesyen Britain di London semalam. Dalam majlis berkenaan Kate turut diberi penghargaan bagi mengiktiraf pembabitannya selama 25 tahun dalam industri berkenaan. - Agensi




.

1 Penyokong CHELSEA:

Solehah Shamsuddin on December 4, 2013 at 12:29 PM said...

hehe popular sgt, sbb tu ramai org nk brgambar dengannya :)

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!