Monday, January 20, 2014

CINTAKU 100% - NOZI DANISYA




CINTAKU 100% -  NOZI DANISYA | Novel ini mengisahkan mengenai Cassandra seorang gadis free thinker (tidak beragama), didatangi mimpi aneh berulang kali, dan dalam pencarian mengetahui maksud sebenar mimpi itu, dia menemui seorang wanita muslim bernama Soleha yang bijak memperkenalkannya dengan agama islam. Tanpa paksaan, dan dengan rela hati dia mendalami agama islam, yang dirasakannya sebagai agama yang sangat memikat hatinya. Dalam diam juga dia jatuh hati dengan seorang lelaki islam, yang rupanya kebetulan juga merupakan suami Soleha.

Dugaan hidup Soleha, yang menghidap penyakit serius, membuatkan Soleha dengan rela hati melamar Cassandra sebagai isteri kedua suami sendiri. Baginya, tidak ada wanita yang lebih sesuai buat suaminya melainkan Cassandra. Ya, Cassandra benar-benar terpikat dengan lelaki itu, namun perjalanan hidupnya menjadi isteri kedua dan seorang wanita muslim, bukannya mudah, apatah lagi keluarganya menentang penghijrahan itu. Malah cinta si suami buat isteri pertama begitu utuh. Mampukah Cassandra menghadapi dugaan ini, dan meraih cinta si suami?



Tajuk : Cintaku 100%
Penulis : Nozi Danisya
Halaman : 470 muka surat
Harga : RM20/RM23





.

1 Penyokong CHELSEA:

Unknown on January 17, 2014 at 10:12 AM said...

Hye, saya suke baca blog awk. baru2 ni saya baru buat blog, harap awk boleh follow dan singgah blog saya :) http://awksweetgitu.blogspot.com

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!