Thursday, January 16, 2014

SUAMIKU MR. BLIND - DANISYARAHMAT




SUAMIKU MR. BLIND - DANISYARAHMAT | Ain Syuhada tidak pernah sangka, perbuatannya menyembur racun serangga berjenaka Redinsect ke muka Aidil Zafran akan membuatkan lelaki itu menjadi buta. Akibatnya, Aidil Zafran terus dibawa oleh keluarganya keluar negara. Semua itu terjadi ketika mereka dibangku sekolah lagi. Namun, takdir menentukan mereka bertemu lagi, ketika Ain Syuhada menjadi PA kepada Aidil Zafran yang buta. Kerana takut Aidil Zafran mengenalinya, Aiz Syuhada segera menipu mengenai latar belakangnya.

Ketika Aidil Zafran mula serasi dengan Ain Syuhada, kehadiran Rayyan yang ingin segera mengahwini Ain Syuhada, membuatkan Aidil Zafran kecewa dan sedar diri. Namun Rayyan ada sebab tersendiri menjadikan Ain Syuhada isterinya. Apabila pernikahan itu dibatalkan secara tiba-tiba, Aidil Zafran dengan rela hati menjadi galang ganti. Baginya, dia akan menjadi suami PA sendiri kerana sedar dia sudah jatuh hati dengan wanita itu. Namun dalam perjalanan untuk nikah, Aidil Zafran dapat tahu bahawa Ain Syuhada yang bakal di nikahinya adalah orang yang sama yang membuatkan dia buta.

Baginya, itulah masa yang paling tepat untuk melunasi dendam. Betapa peritnya kehidupannya sebagai seorang yang buta selama ini. Ain Syuhada ditinggal walaupun sudah bergelar seorang isteri. Namun kepulangannya pada suatu hari membuatkan dia harus segera melupakan dendam itu..



Tajuk : Suamiku Mr. Blind
Penulis : Danisyarahmat
Halaman : 442 muka surat
Harga : RM19/RM22





P/S - Recommended By Lulu Caldina




.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!