Friday, March 21, 2014

ISTERI UNTUK DISEWA - SYAMNURIEZMIL




ISTERI UNTUK DISEWA - SYAMNURIEZMIL | Pada mulanya, memang lulu tak terfikir akan beli dan memiliki novel berwarna pink ni. Tapi masa tengah asyik memilih buku kat kedai buku tu, adalah seorang ni suggest beli novel ni, hebat katanya.. Dan alhamdulillah lulu terima cadangan tu, dan bila baca yeay novel ni siyes memang best :)

Mengisahkan mengenai Nur Adreiana menjalankan perkhidmatan sewa,'orang untuk disewa'.. Kalau ada masalah perhubungan, atau perlukan seseorang untuk selesaikan masalah, perlu seseorang untuk menyamar menyelamatkan hubungan anda dan sidia atau ingin memutuskan hubungan dengan si dia, Nur Adreiana adalah orang yang paling tepat. Sebaik saja dia terfikir mengenai 'perkhidmatan' itu, terus saja dia buat special entry kat blog pink nya. Dan menakjubkan, serta merta ada pelanggan yang perlukan perkhidmatannya.

Perkhidmatan yang sememangnya mendatangkan bayaran yang mahal itu, nampaknya sedikit sebanyak membuatkan Nur Adreiana mulai binggung sebab perkhidmatan yang sepatutnya selesai beberapa hari, mulai berlanjutan dah tak tahu bila akan berakhir. Namun dia selesa dengan hubungan itu kerana Noah Ryzal merupakan seorang yang sangat memahami. Disamping itu, kehadiran Putera Raiyan yang jatuh hati padanya, turut perlukan perkhidmatanya sebagai 'bakal isteri'. Bagaimana pula dengan Imtiyaz, kawan baik yang sudah lama menyimpan hati padanya? Tidak ketinggalan juga Suffi Naufal, lelaki persis pelakon pujaannya, Remy Ishak.. Owh memang Nur Adreiana ada ramai pilihan.

Cerita yang best sangat, sebab takdelah watak yang negatif sangat pun, rasa happy saja baca novel yang satu ni. Siapakah yang bakal menjadi pilihan Nur Adreiana, dan mampu menyewa hatinya dengan ringgit cinta? Ya, menurut novel ini, 'dalam hidup, hanya ada 2 pilihan, tanpa dia, kita boleh hidup atau tanpa dia kita tak boleh hidup..' :)



Tajuk : Isteri Untuk Disewa
Penulis : Syamnuriezmil
Halaman : 813 muka surat
Harga : RM29/RM32




P/S - Fully recommended by Lulu Caldina




.

2 Penyokong CHELSEA:

DiNaZ on March 19, 2014 at 2:41 AM said...

betul ke sedap?? nak beli la....

Lulu Caldina on June 23, 2014 at 8:44 AM said...

@DiNaZ memang sedap..hehe

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!