Wednesday, April 23, 2014

Intai-intai.. Gambar perkahwinan Rani Mukerji dan Aditya Chopra


Intai-intai.. Gambar perkahwinan Rani Mukerji dan Aditya Chopra | Aditya Chopra dan Rani Mukerji akhirnya sah menjadi pasangan suami isteri dalam majlis tertutup pada 21 April lalu di Itali. Mengesahkan perkara itu, Naib Presiden Pemasaran & Komunikasi Yash Raj Films (YRF) Rafiq Gangjee berkata, majlis itu diadakan secara kecil-kecilan. “Hanya ahli keluarga terdekat pasangan terbabit dijemput menyaksikannya,” katanya. Menulis di Twitter, syarikat penerbitan YRF turut mengatakan perkara sama semalam. Ia turut memuat naik mesej lanjut: “Kami mengucapkan tahniah kepada pasangan itu, moga berbahagia selamanya.” Sementara itu, Rani sendiri mengeluarkan kenyataan rasmi berhubung perkahwinan itu. “Saya ingin berkongsi hari paling bahagia ini dengan semua peminat di seluruh dunia.


“Doa kalian selama ini memang penguat semangat saya. “Saya tahu ramai antara anda menanti-nantikan berita ini dan bergembira bersama saya. Majlis kami amat indah di sebuah perkampungan di Itali dengan hanya dihadiri beberapa keluarga serta teman rapat. “Sayangnya Yash Uncle (panggilan Rani merujuk kepada Yash Chopra yang meninggal dunia pada 21 Oktober 2012) tidak bersama kami, namun saya tahu dia tidak pernah berhenti menyayangi serta mendoakan kami,” katanya.


Menurut Rani, dia meminati kisah dongeng sejak kecil dan percaya hidupnya tidak ubah seperti satu cerita. “Kini saya memasuki fasa seterusnya kehidupan sebagai seorang isteri - nampaknya, ‘kisah dongeng’ ini masih belum tamat,” katanya. Media sebelum ini melaporkan Aditya sudah berpindah ke rumah Rani dan pasangan itu akan berkahwin dalam masa terdekat. Malah, sejak beberapa tahun lalu Rani dilihat memainkan peranan sebagai anak perempuan sulung serta tuan rumah di kediaman Chopra. - Agensi



.

3 Penyokong CHELSEA:

Lydia Miza on April 23, 2014 at 8:58 PM said...

Akak minat giler kat rani ni

kak tie on April 24, 2014 at 8:22 AM said...

sayangnya kawen ngan orng tua...er...sbb kaya punya pasal...tak pe la Rani oii...x yah penat2 cari duit

Anonymous said...

Yg tua tupon bkn dapat orgi dpt lubang sumur jaaaa

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!