Saturday, September 27, 2014

TULIP MERAH UNTUK DIA - MYTUN ABDULLAH




TULIP MERAH UNTUK DIA - MYTUN ABDULLAH | Wow, syabas buat penulis, sebab novel pertama ni memang benar-benar memikat hati lulu. Walaupun novel ini tebal, lulu mudah hadam kisah Qaseh dan Zafril..

Qaseh seorang gadis terpelajar, bersetuju dengan Datin Arfah, menerima kerja sementara sebagai pengasuh kepada cucu kembarnya. Namun atas permintaan Datin Arfah, Qaseh dikenali sebagai gadis kampung yang tidak lulus SPM. Namun tanpa disangka, dia malah meraih hati dan kasih sayang pula di rumah itu. Berbeza dengan angah, Zafril, si bakal CEO yang memang pandang rendah sangat dengan Qaseh. Sering saja cakap kasar dan Qaseh terpaksa tahan hati. Memanglah gadis kampung itu bukan pilihan Zafril. Tapi takdir menentukan mereka harus bersatu walaupun tanpa cinta. Perkahwinan yang dirahsiakan itu rupa-rupanya telah melukakan ramai pihak.

Disaat Zafril mula keliru akan perasaannya terhadap Qaseh, dia pula meletak tuduhan tidak berasas pula pada isterinya itu. Sejujurnya, dia pandang rendah pada Qaseh yang padanya hanyalah gadis kampung yang tidak lulus SPM. Tapi aneh, dia mula rasa dirinya cemburu dengan kehadiran Adi diantara mereka dan hatinya benar-benar mulai sayang pada Qaseh yang sangat menyenangkan. Malangnya ketika dia ikhlas menerima isterinya, dia malah harus menerima perpisahan. Semuanya kerana sikap Zafril yang terburu-buru. Qaseh pergi membawa diri. Biarlah berapa lama dia harus menanti, setia itu tetap menjadi pegangannya.. Mari ikuti kisah kasih sayang antara pasangan ini dan bagi lulu memang pilihan tepat memiliki novel ni sebagai koleksi.. Tahniah penulis.. ehem.. lulu pun suka tulip tau ;)



Tajuk : Tulip Merah Untuk Dia
Penulis : MyTun Abdullah
Halaman : 1303 muka surat
Harga : RM38/RM41





P/S - Fully Recommended By Lulu Caldina




.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!