Saturday, November 22, 2014

Kenali Jenya Bolotov yang punya keinginan pelik dan berbeza daripada orang lain



Kenali Jenya Bolotov yang punya keinginan pelik dan berbeza daripada orang lain | Seorang fanatik seni ubah suai tubuh menghabiskan tujuh tahun untuk mengubah dirinya menjadi platipus. Jenya Bolotov merenggangkan lapan bahagian mukanya kerana mahu kelihatan seperti mamalia seperti itu dan mengatakan 'inilah yang saya sentiasa inginkan.' "Secara zahirnya, saya sekarang adalah platipus. Dalamannya pula saya lebih kepada seekor burung. Mereka adalah semangat saya dan inilah yang sering muncul dalam mimpi saya," katanya.


Antara pengubahsuaian yang dilakukan termasuklah membuat lubang pada kedua-dua sisi hidungnya, memasang palam gergasi pada bibir untuk dijadikan paruh, memasukkan lubang ke dalam septum dan merenggangkan telinga ke paras bahu. Dia yang masih bujang itu berkata: "Saya suka platipus, rupa haiwan itu dan juga perkataan 'platipus' itu sendiri.-Agensi




.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!