Tuesday, December 30, 2014

Bateri unit kawalan jauh helikopter mainan bikin dua beradik parah


Bateri unit kawalan jauh helikopter mainan bikin dua beradik parah | Seorang kanak-kanak lelaki sembilan tahun putus jari tangan manakala adik lelakinya berusia lima tahun cedera di muka, tangan serta badan selepas terkena letupan disyaki berpunca daripada bateri unit kawalan jauh helikopter mainan dalam kejadian di sebuah rumah di Bandar Universiti, di sini, pagi ini. Difahamkan, bateri berkenaan yang sedang dicaj itu meletup dan mencederakan dua daripada tiga beradik lelaki yang berada dalam bilik itu.

Sementara itu, jurucakap Bomba dan Penyelamat Seri Iskandar, berkata pihaknya menerima panggilan kecemasan berhubung kejadian kebakaran rumah di kawasan terbabit, pada 11.55 pagi. Menurutnya, setiba di lokasi kejadian pihaknya mendapati berlaku letupan dalam bilik di rumah berkenaan.

"Anggota kemudian menemui serpihan jari dan tompokan darah di sekitar kawasan bilik berkenaan. Difahamkan terdapat tiga mangsa di dalamnya, termasuk seorang daripadanya jari terputus,” katanya. Selian itu, anggota bomba turut mendapati seorang kanak-kanak lelaki berusia lima tahun cedera di muka, tangan dan badan manakala seorang kanak-kanak lelaki berusia dua tahun tidak cedera. Katanya, kedua-dua kanak-kanak lelaki itu kemudian dibawa ke hospital berhampiran untuk rawatan lanjut. -Metro



P/S - Sekadar gambar hiasan



.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!