Tuesday, December 16, 2014

Inilah rumah satu bilik tidur yang dikatakan paling mahal di Britain.. Macam mana rupanya?



Inilah rumah satu bilik tidur yang dikatakan paling mahal di Britain.. Macam mana rupanya? | Sebuah rumah yang hanya memiliki sebuah bilik tidur di Britain diiklan untuk dijual pada harga £1.8 juta (RM9.8 juta) sekali gus menjadi kediaman sebuah bilik tidur termahal di negara berkenaan.


 Rumah berkeluasan 726 meter persegi yang terletak di Mayfair, tengah London itu dilengkapi sebuah ruang tamu, bilik membaca, dapur, balkoni serta tempat menyidai pakaian. Seorang ketua firma hartanah Pastor Real, Susan Cohen berkata, tawaran itu adalah peluang unik kepada pembeli untuk memiliki sebuah rumah kecil di Mayfair yang merupakan antara lokasi strategik di London.


 Kediaman tiga tingkat itu adalah tiga kali lebih mahal berbanding harga purata sebuah rumah di England dan Wales serta hampir sama dengan harga sebuah rumah agam di bandar Clifton, Bristol. Setakat ini, rumah berkenaan dianggap sebagai kediaman satu bilik tidur paling mahal di negara itu. “Hartanah ini terletak di kawasan yang tenang dan amat sesuai kepada pembeli yang mahu mencari kedamaian,” kata Cohen. – Agensi




.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!