Wednesday, January 28, 2015

Gambar terkini bekas isteri Jimmy Shanley, Nursuhaila yang dikenakan hukuman dipenjara 7 hari oleh Mahkamah Syariah



Gambar terkini bekas isteri Jimmy Shanley,  Nursuhaila yang dikenakan hukuman dipenjara 7 hari oleh Mahkamah Syariah | Bekas isteri pengacara dan penyampai radio Jimmy Shanley dipenjara tujuh hari bermula hari ini oleh Mahkamah Tinggi Syariah di sini kerana melanggar perintah mahkamah membabitkan hak lawatan dan bermalam anak mereka, Zahrah Rania yang difailkan Jimmy, dua tahun lalu.

Wajah terkini Nursuhaila Eliani Suhaimy

Hakim Syarie, Mawardi Che Man memutuskan demikian terhadap Nursuhaila Eliani Suhaimy, 29, selepas menolak tunjuk sebab yang dikemukakan wanita itu. Bagaimanapun, mahkamah menangguhkan sehingga 4 petang ini untuk peguam syarie Sa'adiah Din yang mewakili Nursuhaila memfailkan permohonan bertulis bagi menggantung pelaksanaan hukuman itu ke atas anak guamnya.

Jimmy dan isteri, Mariam

Pada 7 Mei 2013, Jimmy atau nama sebenarnya, Jimmy Shanley Norjahan Salleh, 35, memfailkan permohonan perintah komital (pemenjaraan) terhadap Nursuhaila Eliani yang didakwa melanggar perintah Mahkamah Tinggi Syariah. Jimmy mendakwa masih gagal berjumpa anaknya, walaupun mahkamah pada 8 April 2013 mengeluarkan perintah membenarkan hak lawatan dan bermalam dengan anaknya. -Metro




.

2 Penyokong CHELSEA:

Ayu on January 28, 2015 at 6:26 PM said...

sweetnya isteri baru Jimmy tu... :)

ZULHILMI TEMPOYAK on January 29, 2015 at 7:30 AM said...

hidup tanpa mekap. huhu

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!