Tuesday, January 20, 2015

Kejadian ini betul-betul menggemparkan dunia



Kejadian ini betul-betul menggemparkan dunia | Mengejutkan dan menyedihkan apabila seorang bapa bertindak di luar kewarasan apabila sanggup menanam anaknya sendiri dek kerana anaknya seorang perempuan. Kejadian yang dilaporkan berlaku di India ini benar-benar mengejutkan dunia. Memetik laporan New Delhi Television Limited Is An India (NDTV) berkata, lelaki itu cuba menguburkan anak perempuananya yang berusia 10 tahun hidup-hidup tanpa alasan logik.

Jelas laporan itu, alasan lelaki itu bagi ‘membenarkan’ perbuatannya itu adalah kerana anaknya adalah perempuan. Menurut polis, beberapa saksi melihat ‘aksi’ tertuduh yang menggali sebuah lubang di taman belakang rumahnya ‘bagi tujuan pengebumian tersebut’ tatkala isterinya keluar. Dia dikatakan meletakkan anaknya dalam lubang dengan tangannya diikat dan mulut ditutup. Lantas menimbus tanah sehingga paras dada.

Namun usaha tersebut gagal apabila sebaik sahaja isterinya pulang, isterinya mula mempersoalkan di mana anak mereka, dan perbuatannya mula dibongkarkan oleh jiran-jiran yang melihat kejadian terbabit. Pada mulanya, suspek cuba menyembunyikan kegiatannya dengan meletakkan bakul buluh di atas kepala anak perempuan mereka, dengan niat untuk meneruskannya perbuatan tersebut selepas itu namun sudah diketahui awal oleh jirannya. Mereka dikatakan telah memukul suspek sebelum memanggil polis. -AP




.

1 Penyokong CHELSEA:

Zie Madini on January 20, 2015 at 6:25 PM said...

Apa punya bapak!

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!