Friday, February 27, 2015

Ibu terkejut, diari bongkar pengalaman hitam anaknya yang baru berusia 9 tahun


Ibu terkejut, diari bongkar pengalaman hitam anaknya yang baru berusia 9 tahun | Tindakan seorang wanita membaca diari anaknya membongkar kejadian kanak-kanak berusia sembilan tahun itu diperkosa anak lelaki pengasuhnya berusia 16 tahun. Kejadian yang berlaku empat tahun lalu itu hanya dicatatkan mangsa di dalam diari tanpa menceritakan detik hitam dialami kepada keluarga. Dalam kejadian kira-kira jam 12.30 tengah hari kelmarin, ibu mangsa berusia 40-an dikatakan terbaca kandungan diari itu ketika berada di rumahnya di Pandan Indah, di sini.

Sumber berkata, wanita itu yang terkejut dengan isi kandungan dibaca kemudian terus mendapatkan anaknya dan bertanya hal sebenar. “Mangsa kemudian mengaku pernah diperkosa remaja lelaki terbabit. “Terkejut dengan pengakuan anaknya itu, dia terus membawa mangsa ke Balai Polis Pandan Indah untuk membuat laporan berhubung kejadian berkenaan,” katanya. Susulan itu, mangsa dihantar ke hospital dan hasil pemeriksaan mendapati terdapat kesan koyakan lama di alat sulit mangsa.

Sumber berkata, polis kemudian bertindak mengesan rumah pengasuh itu berikutan keluarga itu sudah berpindah. “Bagaimanapun siasatan lanjut akhirnya berjaya menemui kediaman pengasuh itu sebelum menahan remaja lelaki itu. “Polis juga sudah merakam keterangan suspek sebelum dia dibebaskan dengan jaminan polis,” katanya. Siasatan lanjut sedang dijalankan mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan.-HM




.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!