Thursday, February 19, 2015

Kenali gadis yang miliki rupa menawan ini namun gemarkan sukan angkat berat



Kenali gadis yang miliki rupa menawan ini namun gemarkan sukan angkat berat | Memiliki rupa paras yang menawan seperti anak patung Barbie tidak menghalang seorang gadis memenuhi kehendak hatinya untuk terlibat dalam sukan angkat berat dan menjadi seorang ahli bina badan. Mail Online melaporkan, Julia Vins, 18, yang memiliki sepasang mata menarik serta wajah keanak-anakan dikenali di negaranya kerana berbadan sasa serta berjaya memecah tiga rekod dunia acara angkat berat. Vins berkata, dia mula pergi ke gim ketika berusia 15 tahun dan sejak itu cintanya terhadap sukan bina badan terus menebal sebelum mula berjinak-jinak dalam sukan angkat berat setahun kemudian.

“Saya seorang yang aktif di sekolah, namun semua aktiviti itu tidak selari dengan kehendak hati saya, namun sejak saya mula pergi ke gim, saya tahu apa matlamat hidup saya iaitu membina otot yang besar. “Walaupun, berbadan sasa, saya masih seperti gadis remaja lain yang gemar bersolek dan berdandan, namun sejak terlibat dalam sukan bina badan agak sukar bagi saya mencari pakaian yang sesuai,” jelas Vins.


Bagaimanapun, Vins tidak menolak wujud diskriminasi daripada kaum lelaki yang cemburu dengan kejayaan yang dicapainya ketika ini. “Kaum lelaki mempunyai persepsi tersendiri tentang saya, ada yang menghormati saya atas apa yang saya lakukan dan ada yang tidak menyenanginya. Mungkin mereka cemburu dengan saya,” ujarnya yang kini memiliki 23,000 orang pengikut di laman sosial Instagram. -AP



.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!