Wednesday, April 12, 2017

CIK SERBA TAHU - SYAMNURIEZMIL

   

Cik Serba Tahu - Syamnuriezmil | Lulu jarang nak beli dan baca novel yang nipis. Dan untuk info novel penulis yang satu ni memang nipis sangat, tapi hehe lulu memang minat sangat penulisan Syamnuriezmil ni, memang tidak pernah mengecewakan, so memang pilihan yang tepat untuk memilikinya dan enjoy sangat masa baca. Novel ini mengisahkan Aerna yang di gelar Cik Serba Tahu sebab tahu apa saja yang berlaku. Asal tanya saja, dia memang tahu, dan pujian harus diberikan kepadanya kerana kecekapannya mengurus kerja, pejabat termasuk satu keluarga bos hehe. Satu hari ni dia mengenali Carl Adham, dalam satu insiden hampir berlanggar, first impression Aerna terhadap lelaki yang satu ni memang ke laut abis.

Dan bila si Carl ni minta nombor telefon, selamba saja Aerna bagi nombor telefon bapak. Niat nak mengenakan Carl lah tu, tapi sebaliknya dia pula yang terkena. Boleh pulak bapak berpakat dengan si Carl tu nak kenen-kenen kan dengan Aerna. Yalah kan tak kenal maka tak cinta. Bila bapak dah siap siasat seluruh latar belakang Carl dan pujuk Aerna untuk buka hati, maka ikutlah Aerna kerumah mummy dan abah Carl.. Carl yang digelar Mr. hopeless romantic ni nampaknya ada cara tersendiri memikat hati si Aerna yang asyik saja nak fikir dan selesaikan masalah orang lain. Akhirnya... eh ada cintakah???

Jangan nilai novel ni berdasarkan muka suratnya tau, novel ni memang best sangat. Dalam hati alangkah, best kalau novel ni lagi tebal ataupu sekurang-kurangnya tebal macam Tuan Anas Mikael atau ISTERI UNTUK DISEWA .. Tapi yalah tetap juga tak boleh nak elak ucap tahniah buat penulis Syamnuriezmil sebab sentiasa ada idea yang best tak kira novel nipis mahupun tebal, yang tak tahan cuba bajet jer tak ada nak miliki semua koleksi kihkih...  



Tajuk : Cik Serba Tahu

Penulis : Syamnuriezmil

Halaman : 260 muka surat

Harga : RM20/RM23





P/S - Novel yang harus ada jadi koleksi.. Recommended!





.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!