Monday, August 16, 2010

Negro Yang Haus



Al kisah, Seorang negro di Afrika sana sedang kehausan nak mati akibat tak de air kat padang pasir. Sedang die mencari air, terjumpe la die dengan jin padang pasir.
Jin tu cakap...

"Aku akan tunaikan tiga permintaan kau, oleh sebab kau dah nak KO, aku akan tunaikannye pada kehidupan lain engkau"

Negro tu pun cakap..."Pertama, aku nak jadi putih. Kedua, aku nak sentiasa kene air supaya sejuk dan tak dahaga. Ketiga, aku nak tengok punggung wanita tanpa mereka sedar"

Negro tu pun mati dengan tenang nye. Pada kehidupan lain, Negro tu jadi...............

....mangkuk tandas wanita...







.



3 Penyokong CHELSEA:

Makbed on August 16, 2010 at 3:46 PM said...

WAKAKAKAKAKAKKAKAKAA......!!! bernas!

aitotyati on August 17, 2010 at 11:41 AM said...

hai,

kelakar lorrr.

mohon copy nak show pd student dapat gak depa release tension (^_^)

saya dah link blog awak kt blog saye

Lulu Caldina on August 17, 2010 at 12:12 PM said...

sila-sila...ngee..salam kenal..

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!