Saturday, September 25, 2010

Ashraf takut potong tali pusat

TANGGAL 22 September menjadi hari keramat buat pasangan Bunga Citra Lestari dan Ashraf Sinclair apabila bayi sulung mereka selamat dilahirkan sekitar pukul 1.15 tengahari (waktu Indonesia) di Brawijaya Women and Children Hospital, Jl. Brawijaya, Cipete, Jakarta Selatan, Indonesia.
Dikurniakan bayi lelaki seberat 3.5 kilogram yang dilahirkan secara pembedahan, Ashraf yang dihubungi Kosmo! memberitahu masih tidak percaya dirinya kini sudah rasmi bergelar bapa.
Begitu berbangga dengan Bunga yang telah melahirkan anak mereka dengan selamat, katanya: "Walaupun kami sudah berada di wad pada pukul 1 pagi dan Bunga hanya bersalin pada pukul 1.15 tengahari malah terpaksa menjalani pembedahan, syukur, semuanya berjalan lancar.
"Saya begitu berbangga kerana kini sudah menjadi seorang bapa. Rasa seperti tidak percaya apabila melihat bayi sendiri."
Menceritakan pengalamannya menemani Bunga sepanjang berada di dalam bilik pembedahan, Ashraf mengaku dia sedikit cemas.
"Saya begitu cemas sewaktu berada di dalam bilik pembedahan sehingga tidak berani memotong tali pusat anak kami. Sebaliknya, saya serahkan semua hal tersebut kepada doktor.
"Tetapi sebaik semuanya selesai, keluar daripada bilik bedah, saya banyak menghabiskan masa berbual dengan bayi sementara Bunga berehat," katanya yang turut memberitahu sepanjang hamil, mereka dua kali pulang ke Malaysia kerana Bunga mengidam roti canai dan indo mee daging di Hartamas, Kuala Lumpur selain ke Singapura dan Bali.
Tidak mempunyai perancangan khusus buat anaknya, sebaliknya Ashraf hanya mahu anak sulungnya itu akan mendapat pendidikan yang sempurna.





.

1 Penyokong CHELSEA:

~Queen Q~ on July 22, 2011 at 8:44 PM said...

lulu xde shoubox ke?

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!