Friday, September 17, 2010

Pemandu teksi terbunuh nahas ngeri

BOTA: Hasrat seorang pemandu teksi untuk melihat anak bongsunya melangsungkan perkahwinan Disember ini tidak kesampaian selepas terbabit dalam kemalangan ngeri di Kilometer 15, Jalan Bota Kanan-Teluk Intan, Lambor, dekat sini, kelmarin.

Dalam kejadian kira-kira jam 10.30 pagi, Jamaluddin Harun, 70, maut manakala anak angkatnya, Mohd Fakhrul, 5, parah apabila kereta yang mereka naiki bertembung dengan sebuah lori minyak ketika dalam perjalanan pulang ke rumah di Batu 17, jalan sama selepas selesai bersarapan di kedai berhampiran.

Anak mangsa, Jefri, 42, berkata selain menunjukkan perubahan dengan lebih banyak mendiamkan diri sepanjang sambutan Aidilfitri lalu, bapanya juga runsing memikirkan persiapan perkahwinan adik bongsunya, Faezel, 27.
“Bapa ada mengeluh kerana sejak akhir ini pendapatannya sebagai pemandu teksi semakin berkurangan dan beliau tidak mampu untuk menghulurkan sum-bangan seperti adik-beradik yang lain setiap kali majlis perkahwinan diadakan,” katanya ketika ditemui di sini, semalam.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Perak Tengah, Mohamad Fakri Che Sulaiman berkata, kejadian berlaku selepas kereta dipandu Jamaluddin terbabas ke kanan sebelum bertembung dengan lori minyak berkenaan yang datang dari arah bertentangan.

“Mangsa meninggal dunia di tempat kejadian manakala anak angkatnya patah kaki,” katanya.





.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!