Sunday, September 19, 2010

Vidic ketuai United temu Liverpool


MANCHESTER: Pertahanan Serbia, Nemanja Vidic bakal mengetuai cabaran Manchester United pada pertemuan menentang Liverpool di Old Trafford hari ini, pengurus Alex Ferguson mengesahkan.

Dengan Gary Neville dan Ryan Giggs tidak diturunkan pada setiap minggu, Rio Ferdinand pula sekadar kapten gantian untuk beberapa tahun kebelakangan dengan kali terakhir memakai lilitan di lengan Selasa lalu ketika Vidic terlepas aksi Liga Juara-Juara menentang Rangers.

Namun bos United mengesahkan Vidic akan kembali menerajui pasukan ketika bertemu Liverpool, seperti yang dilakukannya pada semua empat perlawanan Liga Perdana musim ini. “Kami mahu seseorang yang sentiasa ada untuk pasukan,” kata Ferguson kepada MUTV.
“Semua orang tahu Nemanja Vidic akan sentiasa berada di sana. Dia cergas sepanjang musim dan anda tidak akan mengetepikannya kecuali ketika dia mahu direhatkan. Dia memulakan kempen sebagai kapten dan ia akan kekal begitu.”

Perlawanan mlm ni, menyu vs kolam hati mmg merupakan antara pertemuan yang di tunggu-tunggu setiap musim..Mampukah menyu meneruskan 'kegagahan yg dah tak gagah' atau mampukan kolam hati (Liverpool) mengumpul 3 point penuh, ntahlah...apa keputusannye...Yang pasti bagi lulu, siapa pun yang menang, tak de kaitan sama sekali dengan diri lulu.. (Rasanya seri je mlm ni sampai tamat masa + masa tambahan..) Go..go Chelsea kita buktikan yang piala BPL still milik kita..ngee (Sorry fan menyu, liberpul @ arsengal..)




0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!