Friday, December 17, 2010

Bunga tolak untuk kembali aktif di tahun baru...

Sewaktu bersalin
Tahun baru biasanya menjadi peluang buat penyanyi untuk mendapatkan tawaran dengan bayaran mahal. Tetapi, untuk tahun ini, Bunga Citra Lestari tidak tertarik menyanyi di malam tahun baru. Dia ingin menghabiskan waktu dengan Noah.

Noah Sinclair adalah anak pertama artis yang mesra dipanggil BCL ini dengan Ashraf Sinclair. BCL mengaku untuk tahun ini, dia ingin menjalani tahun baru bersama keluarga.

"Aku belum pengen ambil job dulu, karena masih sibuk mengurus baby. Jadi menikmati waktu bersama keluarga," kata BCL saat ditemui di JCC, Senayan, Jakarta.

Tidak hanya itu, walaupun  sebagai artis, penampilan adalah yang paling utama, penyanyi dan bintang sinetron ini belum mahu terburu-buru untuk menurunkan berat badannya. "Masih kasih ASI Ekslusif makanya nggak bisa terlalu maksakan diri," ujarnya lagi.
Kehadiran anak membuat kehidupan BCL semakin lengkap dan bahagia. Dia pun akan mengurangi kesibukannya sebagai artis dan lebih fokus dengan keluarga kecilnya itu. "Pengen bagi waktu untuk kerja dan keluarga. Pengen lihat anakku berkembang," ujarnya.




.

1 Penyokong CHELSEA:

tomatokering on December 17, 2010 at 2:39 PM said...

lain betol muka. huhu

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!