Saturday, December 11, 2010

Lin Dan ingin kahwin segera


BEIJING: Bintang badminton China, Lin Dan mendakwa latihan persiapannya untuk Sukan Olimpik 2012 di London, tidak menghalang perancangannya untuk mengahwini bekas juara dunia, Xie Xingfang.


Lin Dan, yang dianggap kebanyakan pihak sebagai pemain terbaik zaman ini, meraih pingat emas yang diingini sekian lama untuk menyempurnakan koleksi gelaran dunia dan Olimpik.


Dengan jaminan legasi aksinya, Lin, 27, berkata dia bersedia untuk memberi tumpuan terhadap perkara lain, menjelmakan kemungkinan untuk berkahwin sebelum temasya sukan berprestij di London.


“Saya banyak mengorbankan keluarga, teman wanita dan rakan-rakan untuk bermain badminton. Kini, saya rasa keluarga saya dan rakan-rakan sama penting dengan sukan,” katanya kepada media tempatan semalam.


“Saya tidak akan menangguhkan perkahwinan hanya kerana Olimpik London. Saya punya banyak pengalaman dan saya tahu bagaimana untuk melakukan semulanya,” katanya.


“Saya mempertimbangkan untuk berkahwin sebelum temasya London dan saya sedang berusaha ke arah itu.”




P/S - So sweet wei...ngee..


.

3 Penyokong CHELSEA:

Ce'gu JAERA on December 11, 2010 at 8:40 PM said...

sweet nya... (",)

the triplets on June 29, 2011 at 10:17 AM said...

ngeee...

Ce'gu JAERA on August 7, 2012 at 5:30 PM said...

Laaaa, aku ingatkan ini entri baru... rupanya entri tahun lalu plak daaa....
ekekeke...

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!