Friday, January 28, 2011

Demi gambar yang unik, seorang lelaki sanggup...


Demi Gambar Unik, seorang lelaki sanggup berbaring diatas landasan keretapi..
Inilah saat di mana seseorang mengelak dari maut setelah dia secara sengaja merebahkan badannya di rel kereta api dan membiarkan kereta api melalui di atasnya.

Lelaki, yang tidak diketahui namanya, berbaring di antara rel kereta api. Dia membiarkan tubuhnya dilewati kereta api yang bergerak laju di atasnya. Lelaki itu kelihatan memalingkan wajahnya ke tanah ketika suara gemuruh laju kereta api meluncur cepat di atasnya.

Lelaki itu selamat dari maut yang hanya beberapa inci lagi. Dalam video selama 56 saat, lelaki itu kelihatan sangat takut ketika suara kereta api semakin dekat.


Setelah 20 saat di bawah bunyi kuat suara laju kereta api, beberapa saat di mana maut hanya beberapa inci saja, lelaki itu terus memeriksa dirinya mengalami cedera atau tidak. Dia terus melompat, mengambil kameranya lalu berlari mengejar kereta api yang baru melintas di atas tubuhnya.

Tidak jelas apakah video itu diambil di England. Tapi, syarikat kereta api Negara Network Rail mengencam aksi nekad tersebut.


‘’Dia tidak memikirkan akibat kepada pengemudi kereta api yang percaya bahawa dia baru saja membunuh seseorang. Tidak seorang pun yang memperhatikan keselamatan mereka sendiri atau perasaan orang lain harus mencuba melakukan aksi seperti ini. "



.

3 Penyokong CHELSEA:

aisya on January 28, 2011 at 10:53 AM said...

gile kentang lah. huhu

syafiqsulaiman on January 28, 2011 at 11:27 AM said...

hi lulu..

nice share..!
gile btol..
tak sayang nyawa..

klo kene langgar..
mati free2 je..

beckhrooy on December 12, 2012 at 4:53 PM said...

gila betul dia ni huh

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!