Tuesday, January 11, 2011

Sebaik bebas Ariel akan mengahwini Luna?


Nazriel Ilham atau Ariel Peterpan masih terhimpit perbicaraa demi perbicaraan kerana kes video pornonya. Namun,  itu tidak membuat kisah cinta pasangan sejoli ini terganggu. Justru sebaliknya, pasangan ini semakin mesra.

Bahkan, Luna memperlihatkan kesetiaannya kepada Ariel dengan menemani lelaki ini di beberapa perbicaraannya. Luna memberikan sokongan untuk Ariel. Lalu, adakah hubungan mereka akan berakhir dalam perkahwinan?

"Kalau untuk berkahwin tidak sekarang dan tidak dalam waktu terdekat. Luna masih setia menunggu Ariel sampai bebas dulu, setelah itu baru membuat persiapan perkahwinan," kata Budi Soeratman, pengurus Peterpan.

Budi juga menambah, bahawa sebenarnya keinginan Ariel untuk mengahwini Luna Maya itu sudah ada sebelum kes ini terjadi. Hubungan keduanya sudah mendapat restu dari kedua orangtua masing-masing.

"Kalau ingin kahwin dengan Luna memang benar. Sejak sebelum masalah ini pun timbul mereka sudah bersedia untuk berkahwin, tapi mereka tunda dulu sehingga masalah ini beres," ucapnya.

Agaknya dimana perkahwinan ini diadakan? Bali atau Bandung? "Kalau di Bali, tidak mungkin, kerana pasti perlukan belanja besar. Mungkin di Jakarta, memandangkan saudara, kerabat dan teman mereka ramai berada disini,"  Kata Budi.



.

2 Penyokong CHELSEA:

Anonymous said...

memamng sesuai la kawin..kawin je r cepat2 kan....

niesz on January 11, 2011 at 6:55 PM said...

wow!mesti meriah giler mjlis dorg nie.

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!