Saturday, January 1, 2011

TUKAR? Dari Chelsea ke Manchester United..


Dikenal ramai sebagai pasangan mesra yang paling 'tahan lasak'. Walaupun pernah putus beberapa saat, pasangan sejoli ini akhirnya kembali menjalin asmara dan bersama-sama menghadapi ujian yang mendatang.

Tetapi ada satu hal yang kerap membuat mereka sering bertengkar. Soal apakah itu?

''Aku memang suka sepakbola, tapi berantem terus sama Luna karena dia dukung Chelsea dan aku dukung Manchester United. Soalnya sudah dari SMP, aku suka MU,'' ujar Ariel ketika ditemui di perbicaraan Negeri Bandung, Khamis 30 Disember 2010.

Ariel berkata, dirinya dan Luna boleh berubah seperti anak kecil jika berkata dan berdebat soal bola sepak. Keduanya selalu ingin menang sendiri dan tidak mau kalah.

''Soalnya aku sendiri nggak terlalu pintar berdebat soal bola, jadi suka sama-sama sok tahu,'' ucap Ariel tertawa lebar.

Dalam dunia bola sepak, lelaki yang berasal dari Bandung ini juga memiliki idola. Siapakah dia? ''Kalau Messi pasaran ya, aku Rooney saja."


Sepanjang perjalanan kisah asmaranya, banyak rintangan yang harus dihadapi pasangan ini. Salah satunya adalah skandal video porno yang merebak di pertengahan tahun 2010 lalu sehingga membuatkan Ariel menjadi tertuduh dan berada di dalam tahanan.

Meskipun demikian, Ariel dan Luna Maya tetap teguh menjalani kisah cinta. Seolah-olah kemesraan mereka tidak boleh dipisahkan lagi.


P/S - Whoaa..Jangan sangka lulu yang nak ubah club yer.. Lulu tetap sokong Chelsea...Samaada ketika menang, seri ataupun kalah....yeah..keep the blue flying high....Tahniah penyokong Menyu.... menang 2-1 vs WBA sebentar tadi..


.

5 Penyokong CHELSEA:

Ce'gu JAERA on January 1, 2011 at 11:36 PM said...

yeaahhhh... MU MU MU

nur on January 1, 2011 at 11:57 PM said...

owh.. ingatkan sokong MU tadi.. ruoenye org lain..

siti faridah harun (nama penuh tu) on January 2, 2011 at 12:19 AM said...

yahooo !!! ader gang !! chelsea !!!!!!!!!!!!!!!! haha

Zee Afzu on January 2, 2011 at 1:23 AM said...

Yeay! Masih Chelsea!

karl on January 4, 2011 at 3:16 PM said...

hidup chealsea

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!