Saturday, April 30, 2011

Beckham mengusap perut isterinya di Royal Wedding


Dari 1900 tetamu undangan yang hadir perkaheinan William-Kate, David Beckham dan Victoria menjadi antara pasangan yang mendapat liputan. Apatah lagi pasangan ini sedang menantikan kelahiran anak keempat mereka itu sempat mempamerkan kemesraan.

Ketika menanti bersama ribuan tetamu lain menuju tempat duduk, Beckham sempat menujukkan rasa sayang dan bangganya kepada isterinya yang sedang hamil. Dengan sedikit tersenyum, Beckham mengusap perut Victoria yang kelihatan semakin membuncit.

Tak hanya itu, tangan Victoria juga sempat terpaut di lengan kanansuaminya ketika mereka tiba di bahagian dalam Westminster Abbey, tidak jauh dari pintu masuk besar di sebelah Utara. Victoria dan David datang dengan pakaian terbaik mereka. Victoria dengan gaun hitam ciptaannya sendiri dan David dengan kot rasmi Ralph Lauren.

David dan Victoria, bersama ribuan tetamu lain yang terdiri oleh bangsawan, diplomat, konglomerat dan selebriti, menjadi saksi  ketika Putera William dan Kate Middleton dirasmikan sebagai sepasang suami isteri.






.

3 Penyokong CHELSEA:

B33HA B3n on April 30, 2011 at 11:20 PM said...

jelesnye...haha..

iedaurora on May 1, 2011 at 2:29 AM said...

romanticnye! singgah & follow kamu back...

http://iedaurora.blogspot.com/

Golden Rose on May 12, 2011 at 11:08 AM said...

luv it...mmy penyayang betul beckham

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!