Thursday, April 7, 2011

Elak berlakon bersama


MEREKA mengakui ada menjalinkan hubungan cinta. Scha Al Yahya dan Awal Ashaari tidak merahsiakan hubungan mereka itu yang sudah terjalin sejak tahun lalu lagi.

Selain sedang melalui saat-saat yang cukup indah dan bahagia sebagai pasangan kekasih, tiada sebarang gosip atau kontroversi yang mampu menjejaskan hubungan mereka berdua.
Bagaimanapun, para peminat pastinya agak sukar untuk melihat kelibat mereka bergandingan berdua sama ada melalui drama ataupun filem tempatan.

Malah, kali terakhir Scha dan Awal dilihat bergandingan bersama adalah menerusi telefilem berjudul Prebet Jamilah. Dalam telefilem tersebut, mereka turut berlakon sebagai pasangan kekasih.
Mengulas mengenai perkara tersebut, Scha yang ditemui pada pertandingan Pencarian Carefree Girl Bebaskan Bakatmu memberitahu bahawa dia sememangnya mahu mengelak untuk berlakon di samping kekasihnya itu.

“Sebelum ini memang banyak tawaran berlakon yang mahu menggandingkan saya dan Awal, namun kami sebenarnya mempunyai prinsip iaitu seboleh-bolehnya mengelak berlakon bersama-sama.
“Walaupun kami merupakan pasangan kekasih, tetapi itu tidak bermakna kami juga perlu berlakon bersama kerana risau peminat akan muak kalau selalu digandingkan,” jelasnya.
Tambah Scha, biasanya kalau masing-masing mendapat tawaran berlakon yang sama, dia dan Awal selalunya akan berbincang terlebih dahulu sama ada menerima ataupun menolaknya.

Jelasnya, meskipun mereka berprinsip sedemikian, tetapi itu tidak bermakna mereka tidak akan berlakon bersama-sama. Cuma mereka sekadar mahu menghadkan penampilan bersama dan masih menerima sekiranya mendapat watak yang bersesuaian.
Sementara itu, ketika ditanya adakah dia dan Awal akan berkahwin pada tahun ini, jelas bekas juara Dewi Remaja itu lagi, buat masa ini masih belum ada perancangan ke arah itu lagi.

Ujar Scha, ketika ini masing-masing terlalu sibuk dengan jadual lakonan dan kalau berjumpa sekali pun, mereka tidak pernah berbincang tentang soal perkahwinan.
“Pada usia saya yang menjangkau 28 tahun memang sudah sesuai pun untuk mendirikan rumah tangga. Kalau tiada apa-apa halangan, saya sasarkan tahun hadapan untuk mendirikan rumah tangga,” jelasnya.


Dunia Kita
Mengenai perkembangan terbarunya ketika ini, Scha memberitahu, dia baru sahaja selesai menjalani penggambaran drama bersiri 13 episod berjudul Mimi Mencari Cinta.

Dalam tempoh terdekat ini pula dia akan mula menjalani penggambaran drama berjudul Dunia Kita yang bakal ke udara di saluran Astro Ria pada 27 Mei akan datang.

Selainnya, pelakon yang membintangi drama berkenaan adalah Marsha Milan Londoh dan lebih istimewa lagi, Awal juga ditawarkan untuk berlakon dalam drama tersebut.
“Dalam drama Dunia Kita ini, saya difahamkan akan memegang watak sebagai seorang pereka fesyen. Cuma buat masa ini saya masih belum lagi menerima skripnya.




.

10 Penyokong CHELSEA:

Cikrosecute on April 7, 2011 at 1:29 PM said...

Elok la tu...untuk mencegah kontravesi..kauorang hehehe Salam kenal lulu..

Ujang9897 on April 7, 2011 at 1:44 PM said...

best dorg ni..

lagi best smlm chelsea kalah..haahhaha

baik biar arsenal yg kalah kan Man u..lemah tol chelsea

Cikbintang on April 7, 2011 at 1:46 PM said...

kalo ade filem..cikbintang bgandingan ngn ciklulu ley r kn ahaha

zahidah dihaz on April 7, 2011 at 3:01 PM said...

first time datang sini....

saya kurang berkenan dengan diaorang dua orang ni....tak minatlah....


New Entry: <a href='http://dihaz17-foryou.blogspot.com/2011/04/sana-sini-dacing-roket-bulan.html>Sana sini | Dacing, Roket & Bulan?</a>

Mira Amirudin on April 7, 2011 at 3:57 PM said...

bgus la kalau macam tu...x show off sgt...btul tak lulu?

Lulu Caldina on April 7, 2011 at 4:40 PM said...

@Isteri @ Ibu Yg Kiub salam kenal kak..

Lulu Caldina on April 7, 2011 at 4:41 PM said...

@Ujang9897 memang lemah..huhu

Lulu Caldina on April 7, 2011 at 4:42 PM said...

@cikbintang boleh..ngee berlakon cerita hantu..

Lulu Caldina on April 7, 2011 at 4:42 PM said...

@Mira Amirudin betul!

nurkaloi on April 7, 2011 at 6:12 PM said...

dyorang memg sweet couple
^__^


hehe bleyh tak nk like statement ujang kah kah kah

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!