Sunday, April 17, 2011

Nicolas Cage Ditangkap Polis


Pelakon, Nicolas Cage, kembali membuat heboh. Penyebabnya bukan filem barunya, 'Drive Angry', atau prestasinya dalam dunia lakonan. Kali ini dia ditangkap polis.

Cage ditangkap kerana mabuk di kawasan French Quarter, New Orleans. Dia juga ditangkap ketika sedang bertengkar mulut dengan isterinya, Alice. Menurut polis, mereka ditahan ketika sedang berada di depan sebuah rumah. Cage mengaku bahawa rumah itu adalah rumah yang mereka sewa. Sementara, isterinya membantahnya. Emosi, Cage lalu menarik lengan isterinya itu.

Tidak hanya itu, Cage memukul-mukul kenderaan yang lalu dan masuk dengan kasar ke sebuah teksi. Seorang petugas yang melihat Cage sedang mabuk teruk, menyuruhnya keluar dari teksi.
Polis tidak ada pilihan lain, selain menahannya. Dia dituduh dalam kes kekerasan dalam rumah tangga, mabuk di tempat umum, dan mengganggu ketenteraman awam.

Cage sering berkunjung ke New Orleans untuk urusan pengambaran. Dia juga memiliki beberapa hartanah disana. Tidak jelas apa yang menyebabkan Cage berkelakuan tidak normal, namun kemungkinan kerana dia memiliki masalah kewangan, meskipun diistiharkan sebagai salah seorang bintang dengan bayaran tertinggi di Hollywood.



.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!