Sunday, April 17, 2011

Saya tidak cintakannya..


PANTANG dia kalau soalan-soalan mengenai kisah peribadinya diajukan. Mengenali dirinya, gadis kecil molek ini memang cukup tegas dengan pendiriannya bila tiba soal peribadi.
Pasti sepantas kilat Sharifah Amani akan menepis pertanyaan dengan berkata “Saya tak akan bercakap mengenai hal ini. Maaf sangat.”

Namun, apabila hubungannya dengan pelakon Azma Aizal Yusof atau Isma Yusof mula dihidu pihak media dan peminat, dia bagaikan tidak dapat lari dari dihambat pertanyaan.

Semuanya mahu mendapatkan kepastian sahih daripada mulut aktres yang mesra disapa Nani sendiri.
Semuanya gara-gara tindakan berani pasangan ini meletakkan status In a relationship di laman sosial Facebook masing-masing. Isma pula meletakkan label In a relationship with Sharifah Amani yang membuatkan seolah-olah memang ‘sah’ Amani dan Isma sedang dilamun cinta.

Menguatkan lagi kekecohan orang ramai mengenai ‘cinta’ mereka adalah melalui beberapa keping gambar mesra, saling berdakapan yang tersiar meluas di beberapa buah blog hiburan tempatan.
Bertanyakan hal ini kepada empunya diri, Pancaindera menemukan jawapan yang berbeza daripada Nani.
Dalam nada suara yang agak perlahan dan sedikit emosi, kata Nani, hubungannya dengan pelakon drama bersiri Sindarela itu tidak lebih sekadar kawan.

“Nani dengan dia cuma kawan sahaja. Tidak lebih dari itu. Kenapa hal ini perlu diperbesar-besarkan?” katanya ringkas.
Menurut Nani, dia tidak menyangka orang ramai mudah percaya akan hubungannya dengan pelakon yang dikenali semasa pementasan teater Hamlet pada tahun 2005.

“Lepas Hamlet, kami bersama dalam drama bersiri Emel Emelda dan seterusnya Sindarela. Jadi jelasnya hubungan itu tidak ada yang lebih dari cuma kawan sebab kami dah biasa digandingkan bersama,” katanya.
Malah, mengenai ucapan I Love You yang tertera dalam salah satu status mereka di Facebook, jelas Nani, ia cuma ucapan yang biasa dikatakan olehnya kepada semua orang.
“Orang yang kenal Nani, mereka akan tahu Nani ni macam mana orangnya. Nani cakap I Love You kepada semua orang. Jadi tak ada yang luar biasa,” ujarnya.

Mula melontarkan emosi kurang senang mengenai isu ini, kata Nani dia tidak dapat menyembunyikan rasa kecewanya terhadap segelintir pihak yang suka menjaja cerita cintanya.
Luah Nani, ini kerana sejak awal lagi dia sudah meletakkan garis panduan bahawa dia tidak gemar soalan peribadi menjadi topik utama.

Jelas pelakon filem Sepet ini lagi, ia bukan kerana dia bersikap sombong, tetapi dia cuma mahu permintaan kecilnya ini dihormati semua pihak.
“Bayangkan, sudah dua tiga hari ni Nani dikejar pihak media yang mahu mendapatkan pertanyaan mengenai hal ini.

“Nani sedih sebab Nani tak berapa sihat kebelakangan ini dan susah nak bercakap. Tetapi ada segelintir daripada mereka yang tak memahami keadaan Nani.
“Nani harap ini kali terakhir Nani keluarkan kenyataan mengenai hal ini. Cukuplah. Nani cuma tak mahu keluarga terasa dengan sikap Nani,” katanya menutup bicara.



.

4 Penyokong CHELSEA:

PinKy MoMMa on April 17, 2011 at 11:51 AM said...

gimik je ni ;)
nama pun artis ehehe..

Izyan Masri on April 17, 2011 at 11:58 AM said...

SAMA CUTE.I LOIKEE :D

yuyu jannah on April 17, 2011 at 12:44 PM said...

biasala artis..mula2 mmg mcm ni lah jawapannya..lama2 nnt tau la

eima on April 18, 2011 at 11:36 AM said...

poyo lah !!

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!