Friday, June 3, 2011

Pembaca Berita Korea Mati Bunuh Diri


SATU lagi khabar bunuh diri menimpa artis Korea. Baru-baru ini, pembaca berita Song Ji Sun ditemukan mati setelah melompat dari apartmennya.

AllKPop melaporkan, pembaca berita stasen TV MBC itu terjun dari tingkat 19 Seocho-dong Officetel, pukul 13.44 waktu Korea Selatan. Polis Seocho menyatakan Ji Sun mati di tempat kejadian.
Netizen menuduh pembaca segmen MBC Plus Sports itu bunuh diri kerana skandal yang melibatkannya dengan Im Tae Hoon, pemain baseball.

Ji Sun mengeluarkan kennyataan bahawa dirinya telah bercinta dengan Tae Hook selama 1 tahun lebih. Namun disangkal oleh lelaki itu. Di jejaring sosial, Ji Sun sempat menulis “Jika tidak boleh membawaku kepadamu, setidaknya beri aku kekuatan. Hatiku sakit, dan aku sudah minum pil tidur buat ketiga kali,” tulisnya pada 7 Mei.

“Maafkan atas kata-kataku. Aku tidak faham komputer, jadi tidak tahu cara menghapus aku. Aku hanya mahu menyampaikan permohonan maaf. Sungguh, aku di dunia maya bukan yang sebenarnya. Aku akan menyampaikan kebenaran itu, segera,” status terakhirnya yang ditulis pada 21 Mei.

Apakah ini kebenaran yang dimaksud Ji Sun? Sehingga ini kesnya masih ditangani polis. -worldshowbiz






.

7 Penyokong CHELSEA:

Miszyuyu on June 3, 2011 at 10:17 PM said...

nak kongsi berita ni yek lulu bole? nanti sy credit kt sni :D

Unknown on June 3, 2011 at 11:54 PM said...

oh begitu,..mcm2 dunia...kat mlysia pom pe kurgnya bunuh diri..ye dak..hehe

N A T A S Y A ツ on June 5, 2011 at 12:25 AM said...

Kak, ye yg ade dlm running man tu ek ?
yg 'Monday Couple' ngan laki nme Jery kot ?
erk ? :D

Lulu Caldina on June 5, 2011 at 12:30 AM said...

@N A T A S Y A ツ hoh? :) ..apa dah jadi dgn blog kamu??

maszull on October 24, 2012 at 12:41 PM said...

assalamualaikum Lulu...mcm2 skg ni kan frust jer bunuh diri...;)

Ad-Daruquthni on January 19, 2013 at 1:38 AM said...

salah gmbr...yg letak tu gambr song ji hyo....

Ad-Daruquthni on January 19, 2013 at 1:38 AM said...

salah gmbr...yg letak tu gambr song ji hyo....

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!