Friday, July 29, 2011

day 22 - tarikh tarikh penting dalam hidop anda


  1. Hari lahir diri sendiri... Penting sangat, sebab masa ni terbayang (walaupun keadaan kejadian tu lulu tak mengerti apa-apa..) mummy bertarung nyawa melahirkan bayi comel, yang membesar bagaikan johan..ekeke. Lulu lahir 9.20 pagi...
  2. Hari lahir kedua orang tua lulu... Tiap-tiap tahun mesti beli kek, lepas tu makan bersama.. aiyah.. saya orang cina maaa, mesti makan besar..weee....
  3. Hari lahir adik saya... saya ada adik..tettt..
  4. hari cuti opkos, sebab boleh merancang percutian yang menarik dan murah.. banyak jimat baru senang hati nak bercuti...kan kan..
  5. ni yang sedih.. tarikh kematian koko saya ~baca~




P/S - Tamat cabaran hari ke 22.. [KLIK]





.

4 Penyokong CHELSEA:

AyiLarimA on July 29, 2011 at 11:13 PM said...

bagos lulu.. ingat lah tarikh2 yg amat penting dalam idup kite :)

aylliarimasiprincess.blogspot.com

PinKy MoMMa on July 29, 2011 at 11:18 PM said...

japppppppppppppp..lulu cina ke???
sila jawab di email! penting utk tau hahaha..

ermmm serius ke cina??

Baiz Mamat on July 30, 2011 at 12:09 AM said...

saya pun 22 jugak cik lulu

Ce'gu JAERA on July 30, 2011 at 9:22 AM said...

tak nampak pun tarikh2 penting kat entri atas tu... teettt... ehehehe

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!