Tuesday, August 16, 2011

Hilang selepas balik dari sekolah


Seorang remaja perempuan berusia 17 tahun yang bakal menduduki Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) November ini dilaporkan hilang ketika dalam perjalanan ke rumahnya selepas pulang dari Sekolah Menengah Kebangsaan Puchong Utama 1, Puchong tiga hari lalu.

Bapa mangsa, Azizan Hassan berkata, anaknya, Ameerah Asha yang merupakan anak sulung daripada dua beradik pergi ke sekolah kira-kira jam 7 pagi dengan menaiki van sekolah sebelum dilaporkan tidak pulang ke rumah pada petang itu.
Menurutnya, Ameerah Asha sebelum itu ada menghubungi ibunya memberitahu akan pulang lewat pada hari berkenaan kerana ingin mengulang kaji pelajaran di sekolah bersama rakan.

Katanya, anaknya itu tidak menunjukkan sebarang perbuatan pelik pada kali terakhir bersama keluarga dan selalunya akan tiba di rumah tepat pada waktu yang ditetapkan.
"Saya telah melakukan pelbagai usaha untuk mengesan Ameerah Asha termasuk berjumpa dengan guru kelas dan rakan yang bersamanya pada petang itu.

"Bagaimanapun, sehingga kini kami tidak menerima apa-apa maklumat mengenai anak saya dan bimbang perkara buruk berlaku terhadapnya," katanya kepada Utusan Malaysia ketika ditemui di sini semalam.
Ketua Polis Daerah Subang Jaya, Asisten Komisioner Zainal Rashid Abu Bakar ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan kehilangan mangsa dan pihaknya menjalankan siasatan kes itu sebagai kes orang hilang.

Zainal berharap orang ramai yang mempunyai sebarang maklumat atau menemui anak mangsa agar menghubunginya atau isteri di talian 013-7743477 dan 012-6430432 atau mana-mana balai polis.

 

.

4 Penyokong CHELSEA:

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail on August 16, 2011 at 12:40 PM said...

huhuhuhu~ moga segera dipertemukan..

BeloG MTT on August 16, 2011 at 12:51 PM said...

MTT ada terbaca dekat blogger punya entri semalam..Kawan dia yang hilang ni..Macam macam la sekarang ni kan.. =..="

NUR on August 16, 2011 at 1:20 PM said...

semoga dijumpai..

Anonymous said...

MEMALUKAN SKOLAH BETULLAH MINAH NI ! SKOLAH AKU PLAK TUH .

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!