Monday, August 22, 2011

Kini giliran mereka


SUDAH bertahun Kendall dan Kylie Jenner perhatikan saja kakak-kakak mereka menjadi terkenal dan kini giliran mereka pula untuk dikenali ramai.
Adik beradik tiri Kim, Kourtney dan Khloe Kardashian mengikut jejak langkah mereka apabila mereka mereka tampil bergaya di acara karpet merah, menunjukkan yang mereka telah belajar daripada kakak-kakak mereka yang sudah terkenal.

Mereka berdua hadir di tayangan perdana filem ‘Glee The 3D Concert’ yang turut dihadiri oleh bintang-bintang filem tersebut dan beberapa artis muda di Hollywood.

Kendall, 15 tahun dan Kyle 13 tahun yang memakai pakaian pendek, kelihatan lebih matang daripada usia sebenar mereka, tetapi tetap kelihatan cocok bergaul dengan bintang-bintang yang hadir.

Kendall yang mengenakan pakaian kembang yang dibuat daripada kain sifon putih tidak kekok langsung bergaya di hadapan lensa kamera.

Belahan baju di bahagian dadanya panjang, hingga ke pinggang. Dia mengenakan kasut bernada perang muda dan membiarkan rambut panjangnya yang hitam berkilat, mengurai.


Kylie pula mengenakan blaus putih lengan panjang yang jarang dan dipadankan dengan seluar pendek.

Dia turut mengenakan kasut berwarna perang muda dan hampir sama tinggi dengan adiknya yang muda dua tahun daripadanya.

Kendall kelihatan seiras Kim, manakala Kylie pula kelihatan seperti Kourtney. Kedua-dua kakak mereka itu sedang mengukir nama di dalam dunia hiburan.

Kendall dan Kylie juga memulakan karier mereka di dalam bidang peragawati dan telah muncul dalam cerita realiti keluarga mereka ‘Keeping Up With The Kardashians’ di saluran E!




.

3 Penyokong CHELSEA:

hazirah kasimon on August 22, 2011 at 9:43 PM said...

yeee..adek badek kardashian~~ cute n hotttttt

Ce'gu JAERA on August 23, 2011 at 9:19 AM said...

Kardashian's.... weeeew~`

MARIA LIZA on August 23, 2011 at 10:40 AM said...

memang gorjes...

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!