Monday, November 7, 2011

KATE MIDDLETON HAMIL..?


Khabar angin mengatakan Duchess of Cambridge, Kate Middleton hamil mula tersebar luas gara-gara isteri kepada Putera William itu enggan menjamah makanan berunsur kacang.
Berita itu menjadi bualan hangat peminat Kate ketika beliau melawat pusat pengagihan makanan Tabung Kanak-Kanak Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (UNICEF) di Copenhagen, Denmark, semalam.

Dalam lawatan tersebut, Kate, 29, yang duduk di sebelah suaminya menolak untuk menjamah sampel pes kacang yang akan diagihkan kepada penduduk negara timur Afrika yang kini berdepan kebuluran.



Tindakan Kate itu mencetuskan tanda tanya banyak pihak yang mula mengaitkannya dengan pendapat pakar kesihatan iaitu wanita hamil disaran untuk tidak mengambil makanan berunsur kacang atau produk seumpamanya bagi mencegah sebarang alahan kepada bayi yang bakal dilahirkan.
Setelah bergelar isteri kepada Putera William, Kate kini memikul tanggungjawab yang cukup besar - melahirkan seorang waris kepada putera diraja Britain itu.

Wanita-wanita terdahulu yang pernah berada di tempatnya tidak membuang masa - William sendiri selamat dilahirkan selepas 11 bulan Puteri Diana berkahwin dengan Putera Charles pada 1981.
Justeru, jika Kate tidak hamil dalam tempoh sembilan bulan, beliau akan melanggar tradisi diraja Britain selama 200 tahun.

Namun, berhubung tindakan Kate menolak untuk menjamah pes kacang itu, pihak istana menegaskan puteri tersebut tidak mempunyai sebarang alahan terhadap makanan berunsur kacang.
Walaupun spekulasi berhubung kehamilannya masih menjadi tanda tanya, Kate tetap kelihatan langsing apabila mengenakan gaun rona merah hati beserta tali pinggang kulit ketika berada di Copenhagen.






.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!