Wednesday, December 21, 2011

Ibu bapa Beyonce bercerai setelah 31 tahun berkahwin


Ia adalah satu proses yang perlahan, tetapi ibu bapa Beyonce Knowles, Tina dan Mathew akhirnya bercerai selepas 31 tahun dalam perkahwinan. Pasangan ini telah mengeluarkan perintah akhir perceraian di mahkamah Texas bulan lalu - dua tahun selepas Tina pada asalnya memfailkan kertas undang-undang.

Pasangan itu dipisahkan pada tahun 2009 selepas Mathew - yang berjaya menguruskananak perempuannya sehingga awal tahun ini - telah menjadi bapa kepada seorang kanak-kanak dalam hubungan sulit.
Memfailkan perceraian asal mereka namun kes ditangguhkan selepas kedua-duanya gagal hadir di mahkamah, membawa Tina untuk memfailkan petisyen perceraian lagi pada bulan Ogos tahun ini.

Dalam dokumen-dokumen mahkamah, Tina, 57, berkata perkahwinan itu adalah 'yg tidak berdasar kerana perselisihan atau konflik personaliti' yang 'menghalang mana-mana jangkaan yang munasabah perdamaian', mengikut TMZ.com.

Memfailkan perceraian asal Tina datang hanya sebulan selepas Mathew, 60, telah menjadi bapa kepada seorang kanak-kanak dengan Scrubs bekas pelakon Alexsandra White, yang hamil pada masa itu.
 

White, 40, telah melahirkan anak mereka Nixon pada 4 Februari 2010 berikutan hubungan sulit selama 18 bulan dengan Mathew.vWalaupun Mathew pada mulanya menafikan beliau adalah bapa, ujian DNA kemudian membuktikan sebaliknya.

Pada bulan Mac, Beyonce terputus hubungan perniagaan dengan bapanya, tetapi menegaskan dia tidak menafikan hubungan bapa-anak perempuan, walaupun pada perpecahan ibu bapanya.

Mathew telah berjaya membawa kejayaan kepada kerjaya Beyonce dari Wannabe remaja perempuan kumpulan ke kumpulan Destiny Child sehinggalah menjadi [enyanyi solo yang hebat. Dia telah bertanggungjawab membawa masuk banyak kerja pengiklanan lumayan termasuk pekerjaan bernilai berjuta-juta untuk L'Oreal, Tommy Hilfiger dan Pepsi .


Tina bekerja sebagai stylist untuk Destiny Child sepanjang kemasyhuran mereka dan bekerjasama dengan Beyonce untuk mewujudkan House Of Dereon  pada tahun 2005. Tina dan Mathew, yang berkahwin dalam 1980, juga mempunyai seorang anak perempuan yang lebih muda, penyanyi Solange, 25.









.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!