Friday, December 30, 2011

Pelakon bunuh diri?


AWAL 2008, serial Filipina berjudul Bakekang pernah tayang di Indonesia.

Mungkin tidak ramai yang tahu, kerana serial produksi tahun 2006 itu tayang di Vision 2, saluran khusus drama yang disediakan sebuah operator TV berbayar. Salah satu pelakonnya adalah Tyron Perez, yang berlakon sebagai Paolo. Semalam, Khamis (29/12), lelaki berusia 26 tahun ini ditemui mati.

Pada mulanya pelakon ini disangka telah membunuh diri.

Laman Sun Star Filipina pada hari ini jumaat (30/12) mengkhabarkan, penyelidikan awal menunjukkan pelakon ini mati kerana luka terkena tembakan di pelipis (bahagian kepala di ujung kiri kanan dahi di antara mata dan telinga) kanannya.

Senjata ditemui di dekat tubuhnya. Mayat Tyron sendiri ditemukan di tempat duduk belakang kereta berwarna hitam dengan plat ZSP-875 di kawasan Barangay Ugong, Valenzuela City. Meskipun begitu polis belum menyatakan penyebab pasti kematian Tyron, kerana siasata masih berjalan.

Wartawan tempatan memberitakan bahawa Tyron sedang bertengkar dengan Liv, isterinya. Bahkan khabarnya sudah berpisah rumah. Tyron beberapa hari ini tinggal di rumah rakannya.

Di acara TV pagi, Liv mengakui bahawa rumah tangganya memang sedang bermasalah. Liv sempat berbincang dengan Tyron pada 26 Disember dan beberapa minit sebelum suaminya ditemukan tak bernyawa.









.

2 Penyokong CHELSEA:

model pakaian murah on December 31, 2011 at 2:40 AM said...

woww great post good luck

pinky_liscious on December 31, 2011 at 10:09 AM said...

erk..tak kenal pn pelakon ni...

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!