Monday, December 26, 2011

Restoran New York di mana pelayan adalah 'ninja'


Restoran Ninja Jepun di Tribeca, New York, yang mengesankan makan dengan helah api kung fu,  pelayan membawa pedang dan juga meletup makanan. Hidangan pada menu termasuk siput besar dicincang dalam sos bawang putih-mentega yang meletup dalam api selepas fius dinyalakan.

Terdapat juga 'pot meteorit' - kerang dan sup kacang soya yang dimasak di atas 800C batu-batu di meja anda. Gambar-gambar ini lucu menunjukkan restoran itu pastinya tidak untuk membuatkan anda pengsan terutama apabila anda dikejutkan oleh seorang lelaki membawa pedang panjang tiga kaki.

Jurugambar Jay Fine berkata, restoran yang popular dengan New Yorker yang menikmati makan dengan perbezaan yang besar. Beliau berkata: "Apabila anda pergi ke tempat anda masuk lif dalam gelap dan anda mempunyai kedua-dua lelaki dalam pakaian ninja akan datang kepada kamu, maka mereka tiba-tiba mula menjerit 'Hiya', ia bukan untuk membuatkan anda pengsan. '
'Apabila saya mengambil gambar seorang wanita benar-benar terkejut apabila tiba-tiba ninja tergantung dari siling menunjukkan pedangnya, ia lucu.



'Sebenarnya anda mendapatkan semua jenis makanan, dari pasangan kepada keluarga-keluarga dan ia adalah satu tempat yang benar-benar berbeza untuk makan, ada di mana-mana tempat lain seperti di New York dan kita mempunyai banyak tempat-tempat yang luar biasa.'







.

1 Penyokong CHELSEA:

Ce'gu JAERA on December 28, 2011 at 9:54 AM said...

wowwww.. superb laa... hehehe.. Ninja assasin....

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!