Tuesday, January 31, 2012

Ibu ditangkap setelah meninggalkan anak-anaknya di jalan, dengan bekalan lampin pakai buang


Seorang ibu telah ditangkap selepas dia meninggalkan dua orang anak perempuan yang berusia tiga dan lima di jalanan dengan hanya beberapa lampin tambahan.
Dalisha Adams, 26 tahun, dari Brooklyn, telah ditahan oleh polis pada malam Ahad selepas meninggalkan anak-anaknya dalam kesejukan berhampiran projek perumahan di Brooklyn .

Dua wanita yang terserempak dengan mereka menemani mereka menunggu sehingga polis tiba.
Walaupun mereka dipakaikan pakaian tebal, mereka seolah-olah sangat keliru mengapa mereka ditinggalkan berhampiran Projek Perumahan Bayview pada Parkway Shore di Brooklyn, menurut Berita Harian New York.

Rumah View Bay kira-kira satu batu setengah dari Rumah Breukelen, di mana Adams tinggal bersama anak-anak perempuannya dan saudara perempuan mereka yang berusia lapan tahun, apabila kejadian itu berlaku.

Jiran mendakwa dia sering mendengar Adams menjerit pada anak-anaknya.

Wanita, yang tidak mahu dikenali, memberitahu New York Berita Harian: 'Dia selalu menjerit pada anak-anak, "Shut f *** up. Anak-anaknya menangis. Dia berkata, "Berhenti menangis, tutup *** f. Saya akan membawa anda keluar dari sini," katanya.

Jiran-jiran lain-lain berkata, kanak-kanak sentiasa berpakaian baik dan bersih tetapi ibunya sering menjerit dan mengutuk mereka dan menggerakkan tangan ke atas mereka.
Berusia lima tahun Domini memberitahu Daily News adik perempuannya dipanggil Dioni dan mereka tinggal di rumah berwarna biru dengan bunga-bunga di hadapan.
Dia juga berkata nama ibunya adalah Dalisha dan dia memandu kereta putih.

Anak perempuan yang lebih tua, yang berkata namanya Domini, memberitahu seorang jurugambar: 'Mama hanya meninggalkan kami di kaki lima dan memandu jauh.'

Adams

Kanak-kanak itu tidak menunjukkan tanda-tanda penderaan fizikal tetapi telah dibawa ke Hospital Brookdale Universiti untuk pemerhatian. Hanya selepas pukul 10 pada malam Ahad, polis tiba di rumah Adams 'dan membuka pintu dengan crow bar, tetapi dia tidak ada di rumah.

Adams telah ditangkap selepas polis memadankan identiti kanak-kanak perempuan dengan rekod foto dari Pentadbiran Perkhidmatan Kanak-kanak, di mana kanak-kanak itu berada dalam jagaan.

Adams didakwa dengan dua tuduhan membahayakan kebajikan seseorang kanak-kanak, kata polis.

Pihak polis berkata, kedua-dua kanak-kanak berada dalam keadaan baik setelah diperiksa di hospital dan kini di bawah jagaan ACS, yang tidak segera bertindak balas terhadap siasatan.








.

1 Penyokong CHELSEA:

Anonymous said...

jom join giveaway dari yaya :)
http://hazardeousme.blogspot.com/2012/01/yayas-first-giveaway.html

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!