Saturday, February 25, 2012

Anak yang menangis disamping mayat ibunya selama 4 hari setelah ibunya mati mengejut


Seorang kanak-kanak telah ditemui di sebelah mayat ibunya selepas si ibu meninggal dunia di rumah mereka.
Patricia Duru, 38, mati ketika ditemui di rumah di Manchester sehingga saudara, yang tinggal di Jerman, bergegas ke rumah itu setelah panggilannya tidak berbalas.

Polis memecah masuk ke rumahnya di Openshaw dan diikuti bunyi menangis ke bilik tidur di tingkat atas.
Pegawai mendapati Cik Duru terbaring di atas katil dengan anaknya menangis disebelahnya. Cik Duru, kali terakhir dilihat empat hari sebelum itu, telah meninggal dunia akibat sindrom kematian orang dewasa secara mengejut. Kanak-kanak itu telah dibawa ke rumah jiran dan diberikan susu sebelum dirawat oleh paramedik tanpa sebarang kecederaan.

Alexandra Stuart-Brinkley, yang tinggal berhampiran rumah Cik Duru di jalan Greenside berkata polis memberitahu jiran, kemungkinan bahawa Cik Duru telah mati selama dua hari.

Dia berkata: "Saya fikir kita semua terkejut bahawa tiada siapa yang perasan. Ia satu perkara yang tragik telah berlaku, terutamanya apabila keluarganya tinggal jauh darinya. 'Saya hanya mengenalinya seorang yang sangat mesra dan menawan. Kanak-kanak itu sentiasa berpakaian dan juga di bawa keluar, bersiar-siar. '

Inkues ke atas kematian Cik Duru di mahkamah majistret Manchester mendengar bagaimana polis telah memecah masuk ke rumahnya pada 15 September tahun lepas.

Richard Bonshek, seorang pakar patologi di Manchester Royal Infirmary, berkata dia berfikir Cik Duru telah meninggal dunia sebab semula jadi.

Katanya beliau tidak dapat mengesan kewujudan dadah atau alkohol dalam badannya.
Penolong Timbalan koroner Carolyn Singleton berkata punca kematian adalah sindrom kematian orang dewasa yang tiba-tiba. Beliau berkata ia adalah tidak diketahui apa puncanya tetapi berkata 'kegagalan jantung' adalah satu kemungkinan.

Cik Singleton menyimpulkan bahawa Cik Duru telah meninggal dunia sebab semula jadi dan mengucapkan 'ucapan takziah ikhlas buat seluruh keluarga Cik Duru.





.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!