Friday, February 3, 2012

Makan Sandwich Tesco ada kuku palsu..


Pendandan rambut berasa loya apabila dia mengigit sandwich dari Tesco dan terdapat kuku palsu yang kotor didalamnya. Katie, 29 dari Truro, Cornwall, mengunyah salmon salai dan sandwic keju krim dari Tesco apabila dia tergigit sesuatu di giginya.

Apabila dia melihat objek yang tidak diduga, dia terkejut apabila mendapati kuku palsu kotor yang telah ditinggalkan di dalam sandwich itu.

'Saya melihat objek itu dan ia adalah kuku palsu. Saya rasa dari segi fizikal, saya sakit. Ia bukanlah kuku yang baik - ianya berubah warna dan kotor.

'Saya fikir bahawa orang-orang yang membungkus sandwic telah memakai sarung tangan dan saya tidak sangka mereka dibenarkan untuk memakai kuku palsu.

'Ia pasti dalam keju krim kerana saya melihat sandwich sebelum saya memakannya.

'Saya tidak fikir saya akan membeli sandwich lagi selepas ini.' Katie telah membeli sandwich terbaik Tesco untuk £ 2.40 dari kedai tempatan pada 21 Januari. Tetapi dia hanya menemui bahan cemar yang menjijikkan keesokan harinya, apabila dia memakan sandwich semasa rehat pada kursus latihan kecantikan di Bristol.


Katie meletakkan kuku yang kekuningan di dalam sebuah beg dan menghantar ke Tesco tetapi masih menunggu jawapan.
Tesco hari ini mengesahkan mereka menyiasat insiden itu.

Jurucakap berkata: 'Memastikan makanan kita adalah berkualiti tinggi adalah amat penting untuk kami dan kami dan pembekal mempunyai sistem yang mantap untuk mengelakkan objek asing masuk ke produk.

"Kami sudah tentu akan menjalankan penyiasatan secara menyeluruh terhadap kejadian ini. '








.

4 Penyokong CHELSEA:

Anonymous said...

eeei gelinya

Ibu Aqmar on February 3, 2012 at 10:32 AM said...

iisk isk...tulah ingatkan pkai sarung tangan kan...nak cepat sgt..sampai terpotong kuku skali..huhu

Nalisa Syahira on February 3, 2012 at 10:47 AM said...

ish ish ,

mOon EyEzS on February 3, 2012 at 3:39 PM said...

pengOtOq la ...

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!