Sunday, February 5, 2012

Wanita Ini Buat 'Harry Potter' Tergila-gila..


Bintang Harry Potter, Daniel Radcliffe, mengaku benar-benar jatuh cinta dengan kekasihnya, Rosanne Coker. Gadis muda inilah yang membuat aktor masa depan tersebut jatuh hati dan berniat mengahwininya.
Pasangan muda ini bertemu ketika Rosie bekerja sebagai pembantu produksi pada filem Harry Potter "Half Blood Prince". Keduanya bercinta selama lebih dari setahun.

Khabar mengenai perkahwinan pasangan muda ini telah tersebar terdengar sejak beberapa bulan lalu. Walaupun mereka masih bertunang, Radcliffe mengatakan sangat menyenangi khabar angin tersebut.

Kepada majalah Parade, ketika dirinya masih remaja, Radcliffe menganggap perkahwinan adalah sesuatu yang sukar untuk difahami. Namun, saat ini dia melihat dirinya berkata mengenai perkahwinan. "Anda bertemu seseorang yang membuat Anda berfikir 'Aku tak keberatan berdiri di depan teman dan keluarga dan memberitahu mereka betapa aku mencintaimu dan aku ingin bersamamu selamanya'," ujar aktor berusia 22 tahun tersebut.

Menjawab pertanyaan apakah dirinya benar-benar jatuh cinta, Radcliffe menjawab, "Ya, saya benar-benar jatuh cinta. Bila Rosie di sini, setiap hari kelihatan lebih baik," katanya seperti diberitakan Metro.

Aktor yang kini sedang menanti tayangan perdana filem terbarunya, "The Woman in Black" juga mengakui dia bukan seorang yang mudah untuk dicintai, kerana kerap berpenampilan tidak terurus, berkepribadian serius serta terobsesi pada permainan Fantasy Football.





.

0 Penyokong CHELSEA:

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!