Sunday, February 5, 2012

Wanita Ini Dibakar Hidup-hidup di Dalam Lift


Seorang wanita dibakar hidup-hidup, oleh seorang lelaki tidak dikenali di dalam lift di apartmen wanita malang itu di New York, Amerika Syarikat.
Wanita yang berusia sekitar 60 tahun tersebut, menurut pihak polis New York, sedang berada di dalam lift, ketika seorang lelaki melemparkan cairan yang mudah terbakar dan menyalakan api, ketika pintu lift yang ditumpanginya terbuka.

"Nampaknya pelaku tahu, wanita itu sedang menggunakan elevator," ujar Jurucakap polis New York, Paul Browne, seperti dipetik dari AP. Tidak ada seorangpun ditangkap.

Serangan brutal tersebut diduga terjadi lewat pukul 4, berlangsung kira-kira seminit dan dirakam oleh dua kamera CCTV. Penyerangan tersebut terjadi di tingkat lima apartmen, ketika itu korban yang sedang membawa barang. Tiba-tiba, sesaat pintu lift terbuka, seorang lelaki menyerang dengan melemparkan cairan mudah terbakar ke tubuh wanita tersebut.

Cuba melindungi tubuhnya, wanita tersebut kemudian berbalik 180 darjah dan tunduk, namun lelaki tersebut melemparkan cairan tersebut dari kepala hingga turun ke kakinya.
Polis sedang menyiasat motif serangan. Petunjuk awal, polis yang sudah mendapatkan ciri-ciri fizik dari pelaku, kemudian mengeluarkan lakaran gambar dari lelaki tersebut. Dalam lakaran tersebut pelaku menggunakan jaket hitam, sarung tangan bedah dan mengenakan kacamata hitam.




.

3 Penyokong CHELSEA:

Unknown on February 5, 2012 at 8:37 PM said...

kesiannya.. apelah motif jenayah ni dilakukan.. dah tak de pedoman agaknye manusia akhir zaman ni...

Unknown on February 5, 2012 at 8:37 PM said...

lulu... bagaimana nak hubungi lulu personaly.. selain fan page lulu di FB tu? email ke... ape2 je la..

Lulu Caldina on February 5, 2012 at 10:50 PM said...

@Sam Banjamin ada apa yer?? lulu-caldina@gmail.com

 

Lulu pages Copyright © 2011 Designed by Alieff. Wanna get one? CLICK HERE!